  • 11. Data: 2010-08-30 07:28:14
    Temat: Re: [troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2010 06:19:58 +0200, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    >Dokladnie na Paderewie dawny sklep "u Belga" zaraz za biblioteka slaska :-)
    >Sa jeszcze 2 filie tego sklepu na slasku ale nie pamietam dokladnie lokalizacji
    >pozdrawiam

    Tak myślałem :)) Dawno tam nie byłem, a widzę że zaszły duże zmiany.

    P.S. Na Sikorskiego mieszka kuzynka mojej małżonki, a na Granicznej
    pracowała jej matka, jak i ona sama.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-08-30 07:32:14
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał:

    > Tak myślałem :)) Dawno tam nie byłem, a widzę że zaszły duże zmiany.
    >
    > P.S. Na Sikorskiego mieszka kuzynka mojej małżonki, a na Granicznej
    > pracowała jej matka, jak i ona sama.
    To jak bedziesz w tamtych okolicach to daj znac, zwolamy slaska frakcje i sie
    spotkamy na piwku a
    jesli chcesz kogos pozdrowic i obtrabic to na parkingu miedzy nowym budynkiem sadu a
    izba skarbowa
    stoi oklejone jedzidlo mojej zony - ul.Damrota :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-08-30 07:39:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wlasnie przegladam oferte i calkiem calkiem, sam mialem cos podobnego ale
    > to bylo lata temu i bylo made in poland/zsrr zwalo sie to "gucio" Napisz
    > mi jeszcze z jakimi kolami ma tego karta, pelne, plastikowe z gumowymi
    > nakladkami czy pompowane oraz jaki jest zakres regulacji fotela.

    jesli już to tylko pompowane koła. po pierwsze cicho i sąsiedzi nie
    przeżywają katusz po drugie plastiki się ścierają
    regulacja jest na 5 otworów ale spokojnie można jeszcze jeden przewiercić w
    sumie jakieś 20 -25 cm
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2010-08-30 21:53:53
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Troche OT wyjdzie ale mowa caly czas osamochodach, czyli 4 kolka i
    > kierownica, tylko troche mniejszych :-) Szukam dla mojego smyka (wiek
    > okolo 3 latka) autka napedzanego sila miesni (na pedaly) ewentualnie autka
    > elektrycznego choc wolalbym jednak to pierwsze :-)

    Znajomy ma 430 Scuderię i sobie bardzo chwali.

    http://www.priceinspector.co.uk/p/ferrari%20pedal%20
    car/f/desc,True/

  • 15. Data: 2010-08-31 00:16:14
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Moze ktos przerabial powyzszy temat lub posiada jakies z w/w jezdzidelek i moze
    > podeslac jakies info, z gory dziekuje w imieniu swoim i synka. Inne propozycje
    > mile widziane - ide ralej googlac :-)

    wiekszosc elektrykow jest koszmarnie wolna, ma akumulatory o znikomej
    pojemnosci silniki zbyt slabe nawet na wysoka trawe, moj obecnie 3 latek
    przerobil juz quada, potem tricykla, obecnie dziadek bez konsultacji
    machnal mu samochod na urodziny...
    malego to juz zupelnie nie kreci bo potrafi chodzic (o bieganiu nie wspomne)
    szybciej niz owe wynalazki jada, co gorsza po godzinie jazdy czeka cie dobre
    kilka godzin ladowania
    nie watpie ze sa porzadne elektryki ale imho nie warto, raz ze sie porusza,
    dwa ze nie jestes uzalezniony od aku, trzy ze w cenie dobrego elektryka to
    kupisz takiego na pedaly, rower i jeszcze na cos ciekawego zapewne zostanie

    a jak juz wybierzesz i przetestujecie to sie pochwal

  • 16. Data: 2010-08-31 07:03:08
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > kupisz takiego na pedaly, rower i jeszcze na cos ciekawego zapewne zostanie
    I wlasnie dlatego chce smykowi kupic autko napedzane sila miesni(na pedaly) bo
    zdrowsze i odpadaja
    powyzsze propblemy (obecnie ujezdza 3kolowca-rowerek :-) )
    > a jak juz wybierzesz i przetestujecie to sie pochwal
    Nie ma sprawy, odezwe sie.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde