    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: troche NTG, ale troche może TG ? VGA w PC
    Date: Tue, 10 Feb 2009 17:30:48 +0100

    > a może wystarczy Ci po prostu podmiana logo WinXP na "black screen"?

    no, to już ćwiczyłem, ale nie chodzi mi tylko o logo XP, bo wiadomo, że to
    można dość łatwo zamienić. Chciałbym po prostu uniknąć pokazywania
    czegokolwiek, do momentu uruchomienia docelowej aplikacji. No a tak , to i
    jakieś tam logo z biosu leci, i potem, zanim mi się aplikacja uruchomi, to
    lata coś po pulpicie XP :)

    Czyli oczywiście najprostszym rozwiązaniem byłoby LPT + przekaźnik. No,
    ale - nie mogę (tzn. nie chcę) wstawiać niczego pomiedzy gniazdo VGA (bo mam
    juz zrobioną obudowę tak, że gniazda z płyty wychodzą mi na zewnątrz i
    wolałbym tego nie zmieniać). Do PCI wstawić nic nie mogę (miejsca nie ma).
    Grzebanie w samej mobo też nie whcodzi w grę, bo mi diabli wezmą gwarancję.

    Czyli pozostaje mi chyba czysto softwareowe rozwiązanie. No i takie byłoby
    najbardziej eleganckie, a to też się liczy :)
    No i właściwie to o to pytam, czy ktoś to ćwiczył może. Troche się boję
    grzebać w biosie, więc wolałbym, żeby podstawowe błędy popełnił już ktoś
    inny (wcześniej) :)

    pozdr.