  • 11. Data: 2011-06-15 16:55:16
    Temat: Re: [trasa] a jak tam Wroclaw?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jun 2011 12:56:39 +0200, w
    <4df73e64$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Dalej jedziesz A8 do końca, a potem Graniczną, Strzegomską do obwodnicy,
    > dalej na Poznań.

    Strzegomską nie dojedzie do obwodnicy, przejedzie pod nią.

  • 12. Data: 2011-06-15 17:42:00
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > potrzebuję się jutro dostać w okolice Trzebnicy - jadąc A4 od strony
    > śląska
    > na DK5

    objechałem zgodnie ze znakami z A4 na DK5 (wjechałem do miasta 7:30) i
    stwierdzam, że we Wrocku w ogóle nie ma korków w porównaniu z CKMK ;p
    dzięki Wszystkim za podpowiedzi,

    brat

  • 13. Data: 2011-06-15 17:50:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 17:42:00 +0200, w <itajsi$gf3$1@inews.gazeta.pl>, "bratPit"
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > objechałem zgodnie ze znakami z A4 na DK5 (wjechałem do miasta 7:30) i

    Przez obwodnicę śródmiejską (Hallera, Klecińska, Most Milenijny) czy "starą"
    DK5 (Hallera, Grabiszyńska, Podwale itd.).

    We Wrocławiu w zasadzie funkcjonuje podwójny przebieg DK5.

  • 14. Data: 2011-06-15 21:02:01
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Przez obwodnicę śródmiejską (Hallera, Klecińska, Most Milenijny) czy
    > "starą"
    > DK5 (Hallera, Grabiszyńska, Podwale itd.).

    > We Wrocławiu w zasadzie funkcjonuje podwójny przebieg DK5.

    w tamtą stronę -zdaje się? - starą trasą, z powrotem inną nową? bo jechałem
    na początku czymś na kształt ekspresówki, dalej kojarzę ul/al? Milenijną i
    jakiś ładny most :-)
    w ogóle we Wrocku jest coś dużo tych mostów ;-)

    brat

  • 15. Data: 2011-06-15 21:45:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 21:02:01 +0200, bratPit wrote:
    >w ogóle we Wrocku jest coś dużo tych mostów ;-)

    Mostow mamy ilosc niezliczona, no dobra, kolo setki, a i tak za malo.

    Te cholerne Niemce jak im bylo wygodniej to przesuwali Odre albo
    budowali most, a te cholerne komuchy nie postawily zadnego nowego.
    W efekcie wszystkie byly w centrum .. i jedz tu w korku tam i z
    powrotem. Dopiero teraz powstaja nowe.

    J.

  • 16. Data: 2011-06-15 22:00:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 17:42:00 +0200, bratPit wrote:

    >objechałem zgodnie ze znakami z A4 na DK5 (wjechałem do miasta 7:30) i
    >stwierdzam, że we Wrocku w ogóle nie ma korków w porównaniu z CKMK ;p

    Albo wakacje sie zaczely, albo nie popatrzyles na pasy w przeciwna
    strone :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-06-16 15:09:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jun 2011 21:02:01 +0200, w <itavji$n84$1@inews.gazeta.pl>, "bratPit"
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > w tamtą stronę -zdaje się? - starą trasą,

    To współczuję :).

    > z powrotem inną nową? bo jechałem
    > na początku czymś na kształt ekspresówki, dalej kojarzę ul/al? Milenijną i
    > jakiś ładny most :-)

    Tak, to nowa.

  • 18. Data: 2011-06-16 15:38:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > To współczuję :).

    spoko, jechałem Laguną II - w tym aucie nie ma złych dróg ;-)
    [tylko serwis bywa bolesny o_O ]

    brat

  • 19. Data: 2011-06-16 18:40:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" napisał w wiadomości grup
    > To współczuję :).
    >spoko, jechałem Laguną II - w tym aucie nie ma złych dróg ;-)
    >[tylko serwis bywa bolesny o_O ]

    Dla sierry tez nie bylo zlych drog, tylko nie wolno byc kapeluszem :-)

    Ale przy najblizszej wizycie we wroclawiu zaladuj jakas plyte do CD, a
    potem sie przejedz ulica Cwiczebna. Mozna zmienic zdanie o lagunie, o
    cytrynie, i o napisach "shock proof" tez :-)

    J.