  • 1. Data: 2011-07-29 08:08:12
    Temat: [trasa] Płock - Pisz
    Od: "::shizont::" <m...@p...fm>

    Witam
    Które drogi wybrać dla pokonania tej trasy? Na pewno DK 60 do Ciechanowa, a
    potem jest już sporo wariantów, a ja zupełnie nie znam tamtych rejonów.
    Wymagania: trasa ma być jak najmniej męcząca. 50km różnicy i do 2h kosztem
    lepszej/ciekawszej trasy nie stanowi problemu. Wyjazd w sobotę rano,
    samochód osobowy.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2011-07-29 08:40:42
    Temat: Re: [trasa] Płock - Pisz
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-29 08:08, ::shizont:: pisze:
> [...]
    > Wymagania: trasa ma być jak najmniej męczšca. 50km różnicy i do 2h kosztem
    > lepszej/ciekawszej trasy nie stanowi problemu. Wyjazd w sobotę rano,

    IMO nie masz dużego wyboru. Jedziesz przez Ostrołękę i Rozogi. Jesli
    możesz to trzymaj się z daleka od Pułtuska i Serocka chociaż widzę, że i
    tak są ci nie po drodze :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-29 08:57:29
    Od: "::shizont::" <m...@p...fm>

    > IMO nie masz dużego wyboru. Jedziesz przez Ostrołękę i Rozogi.

    Do samej Ostrołęki są dwie drogi: DW przez przasnysz, i DK przez Maków.

    Dalej myślałem też, żeby pojechać na Łomżę i stamtąd na północ.

    Rozważam też wariant skręcenia w Przasnyszu na północ i dalej przez Szczytno
    i Ruciane Nida.

    Cały czas mam wątpliwości, bo zupełnie nie znam tych dróg.

  • 4. Data: 2011-07-29 09:03:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-29 08:57, ::shizont:: pisze:

    > Do samej Ostrołęki są dwie drogi: DW przez przasnysz, i DK przez Maków.
    >
    > Dalej myślałem też, żeby pojechać na Łomżę i stamtąd na północ.

    IMO nie ma sensu. Nie jechałem co prawda z Łomży do Pisza, ale jechałem
    z Ostrołęki do Łomży i jednak wolałbym przez Rozogi.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-07-29 11:21:06
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    ::shizont:: wrote:
> [...]
    > różnicy i do 2h kosztem lepszej/ciekawszej trasy nie stanowi
    > problemu. Wyjazd w sobotę rano, samochód osobowy.

    Ponieważ mieszkam częściowo w Piszu i trasę z każdego krańca Polski -> Pisz
    obstukałem kilka razy w moim przypadku najszybciej było w okolice Nowego
    Dworu / Legionowa / Radzymina / Zambrów / Łomża / Pissz. Jezli jedziesz w
    Nocy możesz zaryzykować swoją Trasę ale Różan / Ostrołękę / Serock itp
    omijam z daleka bo albo mam zawsze pecha albo tam są zawsze korki.

  • 6. Data: 2011-07-29 11:23:36
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    ::shizont:: wrote:

> [...]
    >
    > Dalej myślałem też, żeby pojechać na Łomżę i stamtąd na północ.
    >
    > Rozważam też wariant skręcenia w Przasnyszu na północ i dalej przez

    Szczytno - Pisz to ok 50 km wąskiej drogi. jak trafisz na cyrk (jak ja w
    zeszłym tygodniu) albo na dłużyce z drewnem (o to wcale nie trudno) to
    będziesz się wlókł 40/50 km/h całą drogę. Moim zdaniem droga Łomża - Pisz
    jest najszybsza.

  • 7. Data: 2011-07-29 11:51:01
    Od: "::shizont::" <m...@p...fm>

    > Szczytno - Pisz to ok 50 km wąskiej drogi.

    dzięki, cenna uwaga

    > obstukałem kilka razy w moim przypadku najszybciej było w okolice Nowego
    > Dworu / Legionowa / Radzymina / Zambrów / Łomża / Pissz.

    ...tego powyżej trochę nie ogarniam geograficznie.

    >Moim zdaniem droga Łomża - Pisz jest najszybsza.

    to rozumiem

    pozdrawiam i dzięki za sugestie

  • 8. Data: 2011-07-29 13:29:00
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    ::shizont:: wrote:

    > dzięki, cenna uwaga

    > ...tego powyżej trochę nie ogarniam geograficznie.

    Sory ale pomyliłem z wyjazdem ze strony Poznania. Wal na Ciechanów północa
    omiń Przasnysz później Myszyniec Ruciane i Pisz. Możesz z Myszyńca jechac
    przez Kolno (droga taka sobie miejscami ale praktycznie pusta). W sobotę
    powinno byc na tych zadupiach pusto (ok 4 h powinno Ci wystarczyć jeśli nie
    lubisz szaleć).

  • 9. Data: 2011-07-29 14:02:07
    Od: "::shizont::" <m...@p...fm>

    > omiń Przasnysz później Myszyniec Ruciane i Pisz. Możesz z Myszyńca jechac
    > przez Kolno (droga taka sobie miejscami ale praktycznie pusta). W sobotę
    Dzięki bardzo, teraz wszystko jasne.

  • 10. Data: 2011-08-13 13:36:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Jul 2011 09:03:54 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >IMO nie ma sensu. Nie jechałem co prawda z Łomży do Pisza, ale jechałem
    >z Ostrołęki do Łomży i jednak wolałbym przez Rozogi.

    A co jest nie tak z trasą Ostrołęka - Łomża?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280