  • 11. Data: 2015-11-15 18:22:39
    Temat: Re: trasa
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 18:09 JK <j...@p...interia.pl> pisze:

    > Spoko, wezwania dochodzą po około 6 miesiącach.

    Jeszcze nic nigdy mi nie przyszło. We FR na pomiarze odcinkowym
    niejednokrotnie widziałem swoje tablice na telebimach - pokazują na nich
    TOP 10.
    Może dlatego, że nigdy nie byłem na pierwszym miejscu :-)

    TG

  • 12. Data: 2015-11-15 18:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 18:22:39 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > TOP 10.
    > Może dlatego, że nigdy nie byłem na pierwszym miejscu :-)

    Dlatego, ze nie bylo zadnego mechanizmu wspolpracy miedzypanstwowej.

    Ale ponoc juz jest i beda przychodzic, wiec radze uwazac, bo mandaty
    bywaja wysokie :-)

    Ewentualnie ...
    -to bylo tylko tak dla przypomnienia, bez mocy prawnej.
    P.S. Ciekawe czy by u nas sie sprawdzilo, czy niektorzy mieliby
    ochote figurowac tam na 1-miejscu :-)

    -ich system sobie nie radzil z rozpoznawaniem krajow z tablic - male
    te literki i niewyrazne. Ale aparaty coraz lepsze.
    P.S. jakie tam czasy zdjecia/blysku ? przy 40m/s mamy 40mm przy
    czasie 1/1000 s i 10mm przy 1/4000. Przemieszczenie widziane przez
    kamere bedzie mniejsze, ale te 1/1000 moze byc za malo.

    J.

  • 13. Data: 2015-11-15 18:58:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:59:40 +0100, megrims napisał(a):

    > musk zryło - coś w tym jest. Ostatnie 150km oddałem kierownice,
    > bo już nie byłem w stanie.

    No i dlatego sugerujemy zeby jak czlowiek - samolotem poleciec :-)
    Albo hotel po drodze odwiedzic.

    > A2 w Polsce i w Niemczech to wiadomo.
    > Ile fabryka da. Hiszpania i Francja - 150-160 wg licznika.
    > Było paru kozaków, co znało trasę, to się ich czepiałem.

    A srednia wychodzi znacznie nizsza.
    Fakt, ze cos zjesc po drodze trzeba.

    J.

  • 14. Data: 2015-11-15 19:05:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 18:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Dlatego, ze nie bylo zadnego mechanizmu wspolpracy miedzypanstwowej.

    To było rok i dwa lata temu.

    > Ale ponoc juz jest i beda przychodzic, wiec radze uwazac, bo mandaty
    > bywaja wysokie :-)

    Czekam na mandat z Niemiec, 110 na 80. Błysk był taki, że ewidentnie to ja
    miałem fotkę.

    > Ewentualnie ...
    > -to bylo tylko tak dla przypomnienia, bez mocy prawnej.
    > P.S. Ciekawe czy by u nas sie sprawdzilo, czy niektorzy mieliby
    > ochote figurowac tam na 1-miejscu :-)

    Chyba to jest tylko taki straszak, we Francji jest 130, ja przeważnie
    wszędzie jadę jak w domu :-) - 140km/h. Na pierwszym i drugim miejscy byli
    Francuzi.

    > -ich system sobie nie radzil z rozpoznawaniem krajow z tablic - male
    > te literki i niewyrazne. Ale aparaty coraz lepsze.

    Rozpoznał idealnie, żona telepie mnie za ramię i mówi - patrz nasze
    WZ57xxxx jest na telebimie :-)

    TG

  • 15. Data: 2015-11-15 19:09:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 18:58 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A srednia wychodzi znacznie nizsza.
    > Fakt, ze cos zjesc po drodze trzeba.

    Tam średnia wychodzi zawsze taka sama (pisałem już wielokrotnie) -
    100-105km/h.
    megrims mimo vmax 300km/h tylko to potwierdził :-)

    TG

  • 16. Data: 2015-11-15 19:10:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 19:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Rozpoznał idealnie, żona telepie mnie za ramię i mówi - patrz nasze
    > WZ57xxxx jest na telebimie :-)

    Rozpoznał czytnik, ale system nie. On dzieli mandaty automatycznie.
    Jak nie znajduje w bazie takich numerów, to nie wie komu wysłać i pewnie
    jakoś to umarza wewnętrznie - albo czekają na twój kolejny przejazd i
    zatrzymają cię naziemni i skasują za wszystkie ostatnie przypadki :-)

  • 17. Data: 2015-11-15 20:44:26
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > To było rok i dwa lata temu.

    > Czekam na mandat z Niemiec, 110 na 80. Błysk był taki, że ewidentnie to
    > ja miałem fotkę.

    Niekoniecznie, mogło ci się wydawać. Chyba, że byleś ewidentnie sam.
    Miałem takie sytuacje dokładnie w tym miejscu:
    https://www.youtube.com/watch?v=UHYKaycfx-o
    i byłem przekonany, że to o mnie chodziło, jednak nie.

    Co do zdjęć z zagranicy to kumplowi przyszło z Kanarow (pożyczone auto
    na miejscu) ale po hiszpańsku wiec wyrzucił do śmietnika i z Austrii. W
    tym wypadku nie wiem czy zapłacił, ale jeśli nie i go skontrolują to
    będzie miał przejebane.

  • 18. Data: 2015-11-15 21:20:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 20:44 Czesław Wiśniak <k...@w...pl> pisze:

    > Niekoniecznie, mogło ci się wydawać. Chyba, że byleś ewidentnie sam.
    > Miałem takie sytuacje dokładnie w tym miejscu:
    > https://www.youtube.com/watch?v=UHYKaycfx-o
    > i byłem przekonany, że to o mnie chodziło, jednak nie.

    Wtedy (lipiec 2015) byłem przekonany, że fotka jest moja.
    Pożyjemy zobaczymy.

    TG

  • 19. Data: 2015-11-15 22:11:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 19:05:53 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > To było rok i dwa lata temu.

    > Czekam na mandat z Niemiec, 110 na 80. Błysk był taki, że ewidentnie to ja
    > miałem fotkę.

    Niemcom sie moze nie chciec. Za przekroczenie o 26-30 km/h poza
    obszarem zabudowanym nalezy sie 80 euro. To nie jest kwota, przy
    ktorej oplaca sie tlumacza zatrudniac :-)

    P.S. Czyzby Niemcy podniesli ? Miesiac zabrania PJ nalezy sie za 41 w
    obszarze niezabudowanym. Ale u nich punkty sa grozne - wolno miec
    tylko 7 a kasuja sie bardzo wolno. A pkt naleza sie juz za +21
    https://www.bussgeldkataloge.de/

    > Rozpoznał idealnie, żona telepie mnie za ramię i mówi - patrz nasze
    > WZ57xxxx jest na telebimie :-)

    To w miare jasne, pytanie brzmialo czy rozpoznal te male literki PL.
    Bo jak nie, to w jakim kraju scigac ?

    J.

  • 20. Data: 2015-11-16 07:05:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 22:11 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > To w miare jasne, pytanie brzmialo czy rozpoznal te male literki PL.
    > Bo jak nie, to w jakim kraju scigac ?

    No fakt, nawet o tym nie pomyślałem. Następnym razem sprawdzę :-)

    TG