  • 51. Data: 2015-11-17 08:20:05
    Temat: Re: trasa
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-11-16 o 18:52, J.F. pisze:

    > Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
    > ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
    > gdzies w nocy ...

    Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
    Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w 7.5
    - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około 7 w
    czwartek najczęściej.
    Wracam w piątek startując z Wuppertalu około 12-13 - w domu najpóźniej
    byłem o 22, a wracam zwykle przez A44, A38 i A4 z powodu niewykończonej
    południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa oznacza Drezno po
    drodze około 16-17 w piątek :)
    W drodze powrotnej oprócz tankowania często się zatrzymuję w
    Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas.

    Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 52. Data: 2015-11-17 10:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie wiem, kiedy Wy tam jeździcie :)
    >Bez większego wysiłku robię trasę Gliwice - Wuppertal przez A4/A2 w
    >7.5 - 8.0 godziny. Jak się śpieszę to 7- jest możliwe - wyjazd około
    >7 w czwartek najczęściej.

    Ale o tym wlasnie mowimy. 960 km ? srednia 120, a jak sie
    pospieszysz to 137.
    A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-)

    To z tankowaniem po drodze i posilkiem czy bez ?

> [...]
    >niewykończonej południowej nitki A18 po naszej stronie. Taka trasa
    >oznacza Drezno po drodze około 16-17 w piątek :)

    To godziny szczytu ? Czy Drezdenczycy wyjezdzaja z np z Wuppertalu
    troche pozniej niz o 12-13 :-)

    >Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

    te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ?

    J.

  • 53. Data: 2015-11-17 10:32:39
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas.
    >
    > Wysoka (stosunkowo) średnia w Niemczech jest możliwa, ale kosztuje :)

    Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.

  • 54. Data: 2015-11-17 17:08:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 08:20, Mirek Ptak pisze:

    > Taka trasa oznacza Drezno po
    > drodze około 16-17 w piątek :)
    > W drodze powrotnej oprócz tankowania często się zatrzymuję w
    > Dreźnieńskim Elbe Park na małe zakupy i popas.

    Ha, ja tam zjeżdżam niejako przymusowo, bo ten korek
    tworzy się nie tylko w piątki o tej porze. Trochę czasu zajmą zakupy
    i jak wracam na A4 to już korka nie ma.

  • 55. Data: 2015-11-18 07:59:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 10:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale o tym wlasnie mowimy. 960 km ? srednia 120, a jak sie pospieszysz
    > to 137.

    989 tą trasą :)

    > A jak sie jeszcze bardziej pospieszysz, to nadal wyjdzie 7h :-)

    Wyjdzie mniej, ale już nie chciałem się chwalić ;)

    > To z tankowaniem po drodze i posilkiem czy bez ?

    Tam kupuję tosty w maku, więc praktycznie bez postoju na papu - tylko
    tankowanie x1

    > To godziny szczytu ? Czy Drezdenczycy wyjezdzaja z np z Wuppertalu
    > troche pozniej niz o 12-13 :-)

    Tak, to szczyt - plus zwężki na A4, skrzyżowanie A14 i A17, które o tej
    godzinie dają gwarancję jakiegoś spowolnienia.

    > te 137 masz na mysli, czy jeszcze szybciej ?

    Czasem 125 jest kosztowniejsze niż 150 - zależy od ruchu :)
    Jak pisałem lekko nie jest, ale można sporo podgonic po Niemczech.

  • 56. Data: 2015-11-19 13:02:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >989 tą trasą :)
    >Wyjdzie mniej, ale już nie chciałem się chwalić ;)

    Pochwal sie ... i podaj pore przejazdu.

    >Czasem 125 jest kosztowniejsze niż 150 - zależy od ruchu :)
    >Jak pisałem lekko nie jest, ale można sporo podgonic po Niemczech.

    Na pewno nie w piatek po poludniu :-)
    A podejrzewam ze i w czwartek nie jest tak lekko.
    Zreszta widzisz - jak sie spieszysz to 7h, a jak sie spieszysz bardzo
    ... to 6.5h ?

    Reszte to w nocy trzeba gonic :-)

    J.