  • 1. Data: 2015-11-12 20:07:13
    Temat: trasa
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

  • 2. Data: 2015-11-12 20:19:41
    Temat: Re: trasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
    >Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

    Da, samolotem, a i to nie byle jakim..

    Spytaj sie lepiej czy da sie zrobic na dwa razy - 3200km, google
    przewiduje 29h, wyjdzie chyba wiecej, dwa dni po 16h ... wykonalne.
    Z nieprzyjemnoscia :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-11-12 20:48:06
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 20:19, J.F. pisze:

    > Da, samolotem, a i to nie byle jakim..
    >
    > Spytaj sie lepiej czy da sie zrobic na dwa razy - 3200km, google
    > przewiduje 29h, wyjdzie chyba wiecej, dwa dni po 16h ... wykonalne.
    > Z nieprzyjemnoscia :-)

    przecież to megrims - 3200/200=16h jazdy, 911'stką do zrobienia (z tak
    niską średnią prędkością to pewnie jeszcze będzie miał czas się przespać
    po drodze ;)

    Z resztą myślę że to nie było pytanie, po rozwinięciu dyskusji napisze
    "a właśnie że się dało" :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-11-12 20:55:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 20:07 megrims <m...@i...pl> pisze:

    > Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

    Zapomnij, robię długie trasy (wczoraj wróciłem z Neapolu na raz, Barcelonę
    z Wawy robię na raz) ale Kadyks to dodatkowe 1k km.
    Dojedź w okolice Montpellier-Perpignan i zrób pauzę.
    W ES nie pogonisz - trzeba liczyć realnie 105-110km/h.
    Niemcy - jak źle trafisz, będziesz miał średnią 90-100km/h.
    Jeżdżę do na południe ES od paru dobrych lat i przetrenowałem wszystkie
    możliwe warianty tras. W najlepszym miałem średnią z całej trasy (ponad
    3100km) trochę powyżej 110km/h

    TG

  • 5. Data: 2015-11-12 21:29:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    ddddddddd wrote:

    > przecież to megrims - 3200/200=16h jazdy, 911'stką do zrobienia (z tak
    > niską średnią prędkością to pewnie jeszcze będzie miał czas się przespać
    > po drodze ;)

    z tankowaniem w locie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-11-12 22:02:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    > Da, samolotem, a i to nie byle jakim..
    >przecież to megrims - 3200/200=16h jazdy, 911'stką do zrobienia (z
    >tak niską średnią prędkością to pewnie jeszcze będzie miał czas się
    >przespać po drodze ;)

    przy 200 auto strasznie czesto tankowac trzeba :-)

    >Z resztą myślę że to nie było pytanie, po rozwinięciu dyskusji
    >napisze "a właśnie że się dało" :)

    Jesli sie dalo ... to ciekaw jestem jak. Noc nie trwa u nas jeszcze
    16h, a nie chodzi o ciemnosc, tylko brak ruchu.

    Z soboty na niedziele ?

    No i ciekaw jestem jak sobie poradzil z hiszpanska i francuska policja
    ... tak skutecznie dzialali, ze wypadlo z im z glowy, ze ktos moze 200
    pojechac ? :-)
    Czy splyw mandatow dopiero nastapi ... :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-11-12 22:09:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    a przepraszam amfetaminę skąd masz?:)

  • 8. Data: 2015-11-12 23:20:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak się ma nasrane we łbie to dlaczego ma się nie dac. A może gwiazda programu "
    Śmierć na 1000 sposobów " ktoś kto to zrobi zostanie.

  • 9. Data: 2015-11-13 00:08:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 12 Nov 2015 20:07:13 +0100, megrims napisał(a):

    > Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

    Słabo to widzę.
    Google mówi 29h, a Google dobrze wie co mówi.
    Nawet jak jadąc szybko urwiesz z tego pięć godzin to byłaby to doba za
    kierownicą.
    Bo za szybko znowu też się nie da, bo będziesz co godzinę tankował.

    Raz że męczarnia, dwa że pod koniec koncentracja to będzie taka że już nie
    będziesz wiedział gdzie jesteś ;)

    Więc na raz tylko ze zmiennikiem, no albo sam z noclegiem.

    Jeszcze pytanie po co - bo jak już tam dojedziesz to będziesz wyglądał jak
    zombie i pewnie podobnie kontaktował :)

    Po to ludzie wymyślili samoloty - wsiadasz, lecisz, na miejscu pożyczasz
    auto. Nie ma się co tyrać jak nie trzeba.

  • 10. Data: 2015-11-13 06:57:14
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 22:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >
    > przy 200 auto strasznie czesto tankowac trzeba :-)

    przy 250 równie często, a ile czasu zaoszczędzamy :)

    > Jesli sie dalo ... to ciekaw jestem jak. Noc nie trwa u nas jeszcze 16h,
    > a nie chodzi o ciemnosc, tylko brak ruchu.
    >
    > Z soboty na niedziele ?

    pewnie tak, przejazd w piątek w stosunku do niedzieli to +50% czasu, bo
    podgonić się nie da

> [...]
    > pojechac ? :-)
    > Czy splyw mandatow dopiero nastapi ... :-)

    może samochód zarejestrowany na byłą żonę ;)

    Łukasz