  • Data: 2011-06-28 06:07:21
    Temat: Re: transmisja TTL pomiedzy ATmega 64 a BT
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-28 00:43, Marek S pisze:
    > Mam możliwość polaczenia sie pomiędzy PC a urządzeniem za pomocą com i max
    > 232 , ale postanowiłem zrobić połączenie na BT i powstał problem bo nie mogę
    > się połączyć z jednym z urządzeń . Z jednym urządzeniem sie doskonale łączy
    > jak ustawie BT na 38400 i jest OK , a z drugim innego producenta nie mogę
    > ponieważ prawdopodobnie mam źle dobraną prędkość transmisji .
    > - Szukam programu który by pozwolił na podglądanie prędkości transmisji
    > przewodowej z urządzeniem drugim , po to żeby potem ustalić parametry BT .
    > Sprzętowo jest wszystko OK testowane na 2 komputerach jako HEX i ASCII .
> [...]

    http://tinyurl.com/3znlg3d

    Nie wiem co to za BT, ale zazwyczaj prędkość transmisji jest ustalana
    automatycznie. Wystarczy wysłać do modułu komendę AT. No chyba, że ktoś
    go tak skonfigurował, żeby miał stałą prędkość. Podłącz BT do komputera
    i zmieniaj prędkość transmisji w terminalu aż poprawnie odpowie ci na
    komendy AT. Nie zapomnij o handshake'ach RTS/CTS.

    https://sites.google.com/site/terminalbpp/