  • Data: 2011-06-29 18:43:03
    Temat: Re: transmisja TTL pomiedzy ATmega 64 a BT
    Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To nie tak , mój BT - odbiornik jest połączony z procesorem po Rx i Tx .
    Laptop ma własny BT . Do obsługi tego procesora jest dedykowany program do
    tego urządzenia . W tym rozwiązaniu chodzi o to żeby pominąć transmisje
    przewodową ( używa sie tu MAX232 albo FT232L ) a ustalić transmisje
    bezprzewodową właśnie na BT . Chce skomunikować sie przewodowo ze
    sterownikiem i podejrzeć prędkość transmisji . Potem ustawić identyczna w
    odbiorniku BT, komenda AT może być wysłana w trybie programowania a nie
    podczas transmisji danych .
    Marek