  • 21. Data: 2021-08-09 14:28:47
    Temat: Re: transfer plikow
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.08.2021 o 12:05, J.F pisze:

    > No przeciez mam. W Windows wbudowany ... przynajmniej w nowsze wersje.
    > I dziala jak dziala ...

    Może masz powolną kartę albo coś z protokołem nie halo. W kompie dla
    starej samby trzeba było doinstalować 1.0 bo nie banglało z XP na
    przykład. Inna sprawa to jakieś tam weryfikowanie plików w Andku dodali,
    powyżej 7 wersji i to też spowalnia.

    > A ja nie chce synchro, skoro kopiuje wybrane pliki/katalogi na
    > telefon.

    Też można. Siedzi tam klient jakiś i sobie kolejkuje transfer, chyba
    nawet ma resume..

    > A ja akurat mialem kabel pod reka i nie chcialo mi sie po wifi :-)

    Ja mam kabel magnetyczny. Kupiłem sobie pińć takich kabli, do roweru,
    auta, domu, kompa i on ma tylko zasilanie. Zrezygnowałem w ogóle z
    podłączenia USB na sztywno bo niepraktyczne i wypierdalają się gniazda.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2021-08-09 14:32:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@gsmarena.com/aef 269/910

  • 23. Data: 2021-08-09 14:34:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Aug 2021 13:50:03 +0200, Animka wrote:

    > Mój dongiel Bluetooth radio kupiłam kiedyś na Allegro za złotówkę.
    > Zasuwa jak strzała.

    Te tanie miewaja problem z driverami.
    No chyba ze w W10 juz nie ..

    > Potem kupilam drugi niby taki sam, ale jednak nie taki sam, bo bardzo
    > wolno przesyla i korzystam w razie potrzeby z tego pierwszego.

    A widzisz :-)

    A poza tym ... jak przesylasz pliki?

    Bo ja ich mam duzo, pogrupowane w katalogi ...

    > Poza tym adaptery do kart też są bardzo tanie (mam chyba ze 3) i to też
    > jest wygoda jak się wsadzi taki adapter z kartą do komputera.

    Ale niewygodne to jest teraz wyciagnac karte z telefonu :-(

    > Widzę, że ludzie się robią coraz bardziej niegramotni i sami sobie
    > wszystko utrudniają. Przez dysk google? Hahahaha

    Tez bym sie smial ... ale jak sie ma szybki internet i ten sposob
    dziala ... moze nie nalezy sie smiac :-)

    J.

  • 24. Data: 2021-08-09 18:05:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-09 o 14:34, J.F pisze:

    > Te tanie miewaja problem z driverami.

    Kiedyś jak kupiłam i zastosowalam to driver od razu się zainstalował.
    Mogę wyciągać kiedy chcę i driver nie ucieknie.

    > No chyba ze w W10 juz nie ..

    Nie używam.

    > A widzisz :-)
    >
    > A poza tym ... jak przesylasz pliki?
    >
    > Bo ja ich mam duzo, pogrupowane w katalogi ...

    > Ale niewygodne to jest teraz wyciagnac karte z telefonu :-(

    To co to za telefony?

    > Tez bym sie smial ... ale jak sie ma szybki internet i ten sposob
    > dziala ... moze nie nalezy sie smiac :-)

    No nie wiem, każdy ma jakieś swoje pomysły widocznie.

    --
    animka

  • 25. Data: 2021-08-17 07:32:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mój dongiel Bluetooth radio kupiłam kiedyś na Allegro za złotówkę.
    > Zasuwa jak strzała.droga Animko. Piszesz bo masz kaprys, czy piszesz żeby pomóc?
    Jak pomóc,
    to zamnień proszę "zasuwa jak strzała" na sekundy. ile sekund zajęło
    skopiowanie blututem obrazu płyty cd.
    to na prawdę będzie wielka pomoc, nie tylko pytającemu, ale nam wszystkim.

    ToMasz

  • 26. Data: 2021-08-17 14:29:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2021 07:32:02 +0200, ToMasz wrote:

    Jak pomóc,
    > to zamnień proszę "zasuwa jak strzała" na sekundy. ile sekund zajęło
    > skopiowanie blututem obrazu płyty cd.
    > to na prawdę będzie wielka pomoc, nie tylko pytającemu, ale nam wszystkim.

    Nie ma "obrau plyty CD".

    Moze byc 100MB w plikach mp3, albo 500MB w mp4, no chyba ze
    4.7GB plikow z plyty DVD :-)

    J.

  • 27. Data: 2021-08-18 07:02:38
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 17.08.2021 o 14:29, J.F pisze:

    Jak pomóc,

    > Nie ma "obrau plyty CD".

    Owszem jest. Rozszerzenie .iso i OIDP .nrg.
    Nigdy nero nie używałeś?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 28. Data: 2021-08-18 11:15:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 07:02:38 +0200, ALEX MR wrote:

    Jak pomóc,

    > Owszem jest. Rozszerzenie .iso i OIDP .nrg.
    > Nigdy nero nie używałeś?

    I przesylales bluetoothem ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2021-08-19 06:54:53
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 18.08.2021 o 11:15, J.F pisze:

    > I przesylales bluetoothem ? :-)

    Wolę kabel USB.

  • 30. Data: 2021-08-19 13:44:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2021 06:54:53 +0200, ALEX MR wrote:

    > Wolę kabel USB.

    Do telefonu?

    Raz, ze po co to przesylac do telefonu,
    dwa - ja widac kabel USB tez nie jest dobry :-)

    J.