  • 61. Data: 2017-08-24 21:01:46
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Ale na iles miesiecy masz?
    > Rozumiem, ze minimum 24m?

    Czytasz coś poza swoimi postami? - przecież podawałem konkretne wartości -
    są wynajmy na 12 -18 mies.

    > Za 800zł miesiecznie?
    > Wszyscy inni pokazywali zupełnie inne ceny...

    To podawałem:

    pug 2008, 1,2L 110KM - umowa 18 miesięcy, limit 20kkm 1050 brutto
    miesięcznie
    pug 3008, 1.6HDI/120KM- umowa 18 miesięcy, limit 30kkm 2100 brutto
    focus 1,6/125KM - umowa 12 mies, limit 20kkm 900 brutto
    ibiza 1,2 TSI/90KM - umowa 12 mies, limit 30kkm 750 brutto

    TG

  • 62. Data: 2017-08-24 21:10:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 18:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Własnie słyszałem dzisiaj w radio reklame - posiadacze / uzywacze by
    > jakis
    > bank...
    > Juz wiem ze to musi byc "korzystne" dla klienta...

    A czego się spodziewałeś? - że nowe auta będzie Ci użyczał Zenek z Heńkiem?
    Przecież wiadomo, że to jest dobry biznes dla dealerów i banków, inaczej
    by się nie rozwijał.

    Jeszcze parę lat i nie będzie innej opcji jak abonament za użytkowanie.
    Nie kupisz auta na własność bo nie będzie to opłacalne.

    TG

  • 63. Data: 2017-08-25 11:37:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

    > Auto, nawet mało jeżdżone to zawsze koszt.

    Lepiej oddaje to co chciałem przekazać zdanie:
    "Auto na własność, nawet mało jeżdżone to zawsze spory stały koszt".
    ---
    A najem to jeszcze większy koszt :-)

    Rozumiem, że mając już jakieś samochody być może opłacałoby mi się kolejny
    wynająć.

  • 64. Data: 2017-08-25 11:52:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Jeszcze parę lat i nie będzie innej opcji jak abonament za użytkowanie.
    Nie kupisz auta na własność bo nie będzie to opłacalne.
    Rozumiem, że banki będą wynajmowały te 10-letnie wraki :-)

  • 65. Data: 2017-08-25 15:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > A czego się spodziewałeś? - że nowe auta będzie Ci użyczał Zenek z
    > Heńkiem? Przecież wiadomo, że to jest dobry biznes dla dealerów i
    > banków, inaczej by się nie rozwijał.

    Ja czego sie spodziewałem?
    W sumie niczego, po prostu zawsze w takiej sytuacji jestem pod wrażeniem
    sprawnosci marketingowców.

    A mi przy takich reklamach włacza sie czerwona lampka.

    Np. dzis w radio - reklama wmawiaja ze jak kupujesz smartfona i DZIS
    płacisz tylko połowe to to jest DOBRA oferta dla klienta.
    Co w niej dobrego to ja nie rozumiem, poza tym, ze kupujesz coś na co de
    facto cie nie stać.

    > Jeszcze parę lat i nie będzie innej opcji jak abonament za
    > użytkowanie. Nie kupisz auta na własność bo nie będzie to opłacalne.

    Aha, czyli dodatkowy posrednik sprawi ze bedzie sie taniej kupowało auta.
    Interesujaca opinia ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 66. Data: 2017-08-25 17:13:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]
    >płacisz tylko połowe to to jest DOBRA oferta dla klienta.
    >Co w niej dobrego to ja nie rozumiem, poza tym, ze kupujesz coś na co

    Alez stac - w perspektywie 2 lat. A tu mozesz miec od razu.
    Albo stac bez wyrzeczen w perspektywie 2 miesiecy, bo po wakacjach
    portfel pusty :-)

    Albo stac, a oferta dobra, bo pieniadze zaprocentuja na lokacie.
    Albo dywidenda z akcji wplynie - itd, itp ...

    >Aha, czyli dodatkowy posrednik sprawi ze bedzie sie taniej kupowało
    >auta.
    >Interesujaca opinia ;-)

    W Niemczech leasingi, takze prywatne, calkiem popularne.
    Wszystko zalezy od nastawienia - jak masz w planach jezdzenie pare lat
    i zmiana na kolejny nowy, to moze byc dobra opcja.

    J.

  • 67. Data: 2017-08-25 18:03:42
    Od: p...@g...com

    Popularne bo przy ich pensjach płacą za np miejskie toczydlo Clio 99 ojro
    miesięcznie. Nie ma co demonizować tematu o ile oferta będzie dobra to na bank komuś
    podpasuje.

  • 68. Data: 2017-08-25 18:09:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-25 o 15:59, Budzik pisze:

    > Aha, czyli dodatkowy posrednik sprawi ze bedzie sie taniej kupowało auta.
    > Interesujaca opinia ;-)

    Tyle już trwa ta dyskusja, a Ty dalej chcesz kupować.
    Oferty kupna dają inne firmy. Tu chodzi o najem.

  • 69. Data: 2017-08-25 18:33:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 15:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Aha, czyli dodatkowy posrednik sprawi ze bedzie sie taniej kupowało auta.
    > Interesujaca opinia ;-)

    Nie będzie się kupowało auta - będziesz bulił za możliwość pojeżdżenia :-)

    TG

  • 70. Data: 2017-08-25 18:38:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    pisze:

> [...]
    > płacisz tylko połowe to to jest DOBRA oferta dla klienta.
    > Co w niej dobrego to ja nie rozumiem, poza tym, ze kupujesz coś na co de

    Nie znam tej oferty - ale jeśli dziś płacisz połowę a kolejną za jakiś
    czas i suma opłat jest identyczna jak przy wpłacie jednorazowej to jest to
    bdb oferta.
    Wiele razy kupowałem coś na raty (bez dodatkowych kosztów, nawet ukrytych)
    mimo, że miałem pieniądze na zakup kilkunastu takich artykułów. Po co mam
    zapłacić teraz wszystko jak mogę tylko część?

    TG