  • 43. Data: 2017-08-22 19:59:56
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Czyli gdyby wynajem auta był bardziej zbliżony
    > do ceny biletu tramwajowego, to już nie myślałbyś
    > w kategoraich, żeby kupić auto, a tylko używać, nieprawdaż?

    Oczywiście... No przeciez od poczatku mowie ze cena mi sie nie podoba a nie
    sam sens wypozyczenia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 41. Data: 2017-08-22 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Kwestia oferty.

    A o czym my tu rozmawiamy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 42. Data: 2017-08-22 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No jeśli Ty chcesz kupić auto, to takie oferty nie są
    > dla Ciebie i tyle. Jak byś potrzebował tylko jeździć, to wtedy tak.

    A jak kupie auto to nie bede nim mogł jezdzic?
    Bo czy sie uato kupuje, czy wypozycza - cel jest przeciez ten sam -
    jezdzenie!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 44. Data: 2017-08-22 20:28:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > A o czym my tu rozmawiamy?

    Myślałem, że przeszkadza Ci, że płacisz a nigdy nie jest Twoje.

    TG

  • 45. Data: 2017-08-22 20:54:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > A jak kupie auto to nie bede nim mogł jezdzic?
    > Bo czy sie uato kupuje, czy wypozycza - cel jest przeciez ten sam -
    > jezdzenie!

    To co już przeanalizowałeś kupno tramwaju? :-)

    Większość użytkowników prywatnych myśli jedynie w kategoriach
    zakupu czy posiadania i porównuje to do opcji zakupu co do niczego nie
    prowadzi.
    Jak zaczniesz potrezbować tylko do używania a nie posiadania,
    to wtedy będziesz inaczej patrzył.
    Jeśli spojrzysz w drastyczny sposób przesuwając granicę czynszu,
    to powiedzmy, że za ileś tam złotych miesięcznie wolałbyś wynająć
    a nie kupić. Powiedzmy, że za 100zł/miesiąc?
    I teraz wyobraź sobie, że po prostu na rynku sa tylko oferty nie
    przystające do
    oczekiwań.

    Kilka lat temu dla mojego pracodawcy istotne było, żeby
    budżet danej osoby zamykał się określona kwotą. Nie były istotne ani
    potrzebne żadne
    środki trwałe ani kłopoty z nimi związane. I chcieli zapłacić tyle ile u
    nich
    się płaci w Niemczech za takie usługi - oczekiwali czynszu na poziomie
    do 200 euro - a w Polsce proponowano ponad 600 euro netto.
    Umowa czteroletnia - auto ok 110 tys wtedy mazda 6 kombi - opcja full z
    ubezpieczeniem, serwisem, oponami , asistance -tylko ograniczenie
    przebiuegu 30tys rocznie - nadwyżka 30gr/km
    Więc jeśli tam są takie oferty, to i u nas kiedyś się pojawią.

  • 46. Data: 2017-08-22 21:31:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 20:54 cef <c...@i...pl> pisze:

    (...)

> [...]
    > przebiuegu 30tys rocznie - nadwyżka 30gr/km
    > Więc jeśli tam są takie oferty, to i u nas kiedyś się pojawią.

    Ja miałem konkretne oferty z czerwca tego roku (rozważałem zakup lub
    wynajem).
    Wynajem wyglądał następująco (moje koszty to paliwo, czynsz, płyn do
    spryskiwaczy i myjnia):

    pug 2008, 1,2L 110KM - umowa 18 miesięcy, limit 20kkm 1050 brutto
    miesięcznie
    pug 3008, 1.6HDI/120KM- umowa 18 miesięcy, limit 30kkm 2100 brutto
    focus 1,6/125KM - umowa 12 mies, limit 20kkm 900 brutto
    ibiza 1,2 TSI/90KM - umowa 12 mies, limit 30kkm 750 brutto

    W razie awarii , dostaję kolejny. W moim przypadku wynajem odpadał z uwagi
    na niskie limity km. Dopłata była na poziomie 0,25-0,30 gr za każdy
    nadprogramowy kilometr.

    TG

  • 47. Data: 2017-08-22 21:45:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No toz własnie o sens tych ofert pytam, bo na razie padła informacja ze
    > jest bardzo drogo a nikt nie pokazywał innych plusów dodatnich.

    Tak jak z mieszkaniem. Potrzebujesz już a nie masz kasy na zakup
    ani zdolności kredytowych. Do tego niektórzy mają na tyle kiepską
    prace że nagle muszą się wyprowadzić znad morza w góry lub
    odwrotnie. Wynajmując mieszkanie i auto nie ma problemu ze
    sprzedażą i zakupem nowych.
    No i są tacy którzy lubią często zmieniać auta i jeździć nowymi.
    Przy wynajmie miej papierków do załatwienia a cena ich najmniej
    interesuje.

    A że większość z nas to to biedaki (prawdziwe lub z przyzwyczajenia)
    to widzimy w pierwszej kolejności to co tańsze a droższe rozwiązania
    nas dziwią.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2017-08-23 04:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > a cena ich najmniej
    > interesuje.

    Dlatego pytam o sens ekonomiczny - jeżeli odpowiedzia jest BO STAC MNIE to
    ja nie mam pytań.
    Zauwaz jednak od czego zaczał się ten watek... Od szukania tanszej opcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 48. Data: 2017-08-23 04:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Myślałem, że przeszkadza Ci, że płacisz a nigdy nie jest Twoje.

    Nie ma to dla mnie zadnego znaczenia - liczy sie tylko i wyłącznie realny
    koszt.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 50. Data: 2017-08-23 07:23:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 04:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Nie ma to dla mnie zadnego znaczenia - liczy sie tylko i wyłącznie realny
    > koszt.

    No to podałem cztery przypadki - jest sens (ekonomiczny)?

    TG