  • 1. Data: 2009-01-22 09:34:27
    Temat: tor gdańsk :]
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    a może nad morze i urlop od razu lepszy :]
    <http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_new
    s=31291>
    <http://www.tvn24.pl/-1,1582509,0,1,tor-dla-kubicy-w
    -
    gdansku,wiadomosc.html>

    --
    WIADRO

  • 2. Data: 2009-01-22 10:35:30
    Temat: Re: tor gdańsk :]
    Od: marider <m...@g...pl>

    WIADRO pisze:
    > a może nad morze i urlop od razu lepszy :]
> [...]

    Swego czasu to za tor robila obwodnica 3city ;) Jakby sie udalo to w Pl
    mielibysmy 3 tory: Poznan, Pionki i Gdansk a i tak najblizej mam do
    Kowna ;).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 3. Data: 2009-01-22 10:58:45
    Od: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "marider" napisał

    > Swego czasu to za tor robila obwodnica 3city ;) Jakby sie udalo to w Pl
    > mielibysmy 3 tory: Poznan, Pionki i Gdansk a i tak najblizej mam do Kowna
    > ;).

    *** Motorem inwestycji w Pionkach podobno jest niejaki Pejser, ktorego
    pamietam jako wydawce gazety Ostra Jazda, za ktora ludzie poplacili
    prenumerate, a gazeta zdechla po kilku numerach. Zycze im jak najlepiej, ale
    mam dziwne watpliwosci- obym sie mylil.
    Co do reszty lokalizacji, to jedynie Papiezomania dala jakies efekty w
    postaci setek szkol i pomnikow JP2- przy Malyszomanii bylo juz drozej i
    gorzej z budowa skoczni, a Kubicomania jest cholernie droga i nie wiadomo
    jak dlugo potrwa...

    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 4. Data: 2009-01-22 13:08:22
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    WIADRO pisze:
    > a może nad morze i urlop od razu lepszy :]

    jakoś kształtem przypomina mi Brno - pani projektant ma blisko z
    Krakowa, to pewnie się zainspirowała.. ;) Ale dobrze! 3mam kciuki!
    Fajnie by było mieć pod nosem - choćby jako dziadek... ;-)

    p.s. Sybi! - tylko nie protestuj, że Ci za oknem będzie wyło! :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-01-22 13:27:02
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl>

    Użytkownik " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marider" napisał

    > *** Motorem inwestycji w Pionkach podobno jest niejaki Pejser,

    Pejser wydaje teraz WMC i w Pionkach jest już podpisana umowa na budowe
    toru, czekają tylko na pozwolinie z MOŚ - z tego co wiem to pieniądze już na
    to są.
    Budowa ma ruszyć w kwietniu.

    pozdr.
    Muti
    http://www.bikepics.com/members/muti/

  • 6. Data: 2009-01-22 14:22:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci news:gl9jvr$mvs
    $...@m...internetia.pl :

    > Pejser, ktorego
    > pamietam jako wydawce gazety Ostra Jazda, za ktora ludzie poplacili
    > prenumerate, a gazeta zdechla po kilku numerach.

    To ten sam, ktory teraz dziala w Wiadomosciach Motocyklowych (WMC)?

    Sebastian S.

  • 7. Data: 2009-01-22 14:39:00
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WIADRO" napisał w wiadomości
[...]

    Było by miło,ale tutaj się ktos popisał co do samochodów:

    Gdy motocyklista wypadnie z trasy to misi wyhamować na miękkim poboczu,
    natomiast samochody powinny zatrzymywać się na barierkach.

    Monster
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-01-22 14:44:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > Było by miło,ale tutaj się ktos popisał co do samochodów:
    >
    > Gdy motocyklista wypadnie z trasy to misi wyhamować na miękkim poboczu,
    > natomiast samochody powinny zatrzymywać się na barierkach.

    Profil toru też teoretycznie powinien być nieco inny. Barierki zawsze
    można dostawić z opon. Zresztą to "zatrzymywanie na barierkach" to też
    nie do końca, w F1 teraz nawet z pułapek żwirowych zaczynają rezygnować,
    żeby poza torem było można wyhamować i jechac dalej. Barierki to już
    ostatnia linia zabezieczeń.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 9. Data: 2009-01-24 15:04:42
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    > p.s. Sybi! - tylko nie protestuj, że Ci za oknem będzie wyło! :-)

    E spoko, na emeryturze bede se jako dozorca dorabial!
    W razie co bede mial tak blisko, ze piomay-owisko 2
    w ogrodku moge urzadzic;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 10. Data: 2009-01-25 10:11:32
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Sybi pisze:
    > E spoko, na emeryturze bede se jako dozorca dorabial!
    > W razie co bede mial tak blisko, ze piomay-owisko 2
    > w ogrodku moge urzadzic;)

    Jednoczesnie serwisując sprzety i wulkanizując opony? Sprytne! :-)

    --

    pozdr
    pj