  • 11. Data: 2009-09-25 20:16:19
    Temat: Re: topsaddlery.com prosba o opini
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Andy77 pisze:

    > to dajcie znać jak już będziecie wiedzieli ;)

    Ja mam pod reka dwoch znajomych dealerow Bagstera. A ostatnio
    korzystalem z uslug tej firmy: www.bagsterworld.de

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-09-25 20:24:16
    Temat: Re: topsaddlery.com prośba o opinię
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Fajne. Spytam troszke nie na temat lecz praktycznie: pomyslales o ew.
    > montazu tankbaga na czyms takim? Wybralem Bagstera wlasnie z powyzszego
    > powodu.

    Moze ja mam inny internet ale za tego co widze to ta firma oferuje takze
    tankbagi systemowe. A w ogole to wszystko to wyglada jak podroba
    Bagstera. Cenowo wypada ok 10% lepiej.

  • 13. Data: 2009-09-25 21:13:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Sep 2009 22:24:16 +0200, osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    > Moze ja mam inny internet ale za tego co widze to ta firma oferuje takze
    > tankbagi systemowe. A w ogole to wszystko to wyglada jak podroba
    > Bagstera. Cenowo wypada ok 10% lepiej.

    a do mojego plastikowego zbiornika też mają?

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl