  • 1. Data: 2009-09-20 16:29:33
    Temat: topsaddlery.com prośba o opinię
    Od: "Heniekxl" <n...@g...pl>

    Witam!
    Szukam pokrowca na zbiornik paliwa, znalazłem coś takiego:
    http://www.topsaddlery.com/en/tapis.php4
    Czy ktoś z grupowiczów robił tam zakupy? Jak z wiarygodnością tej firmy?

    Pozdrawiam!
    Heniekxl

  • 2. Data: 2009-09-23 14:39:16
    Temat: Re: topsaddlery.com prośba o opinię
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Heniekxl" <n...@g...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Szukam pokrowca na zbiornik paliwa, znalazłem coś takiego:
    > http://www.topsaddlery.com/en/tapis.php4
    > Czy ktoś z grupowiczów robił tam zakupy? Jak z wiarygodnością tej firmy?

    Fajne. Spytam troszke nie na temat lecz praktycznie: pomyslales o ew.
    montazu tankbaga na czyms takim? Wybralem Bagstera wlasnie z powyzszego
    powodu.

    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-09-24 12:35:53
    Temat: Re: topsaddlery.com prośba o opini
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > montazu tankbaga na czyms takim? Wybralem Bagstera wlasnie z powyzszego
    > powodu.

    Z ciekawości - kupowałeś Bagstera gdzieś w Polsce ? bo oficjalny dystrybutor
    w zasadzie nie istnieje, mailowo też mi nie odpowiedzieli... ;(

    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722

  • 4. Data: 2009-09-24 12:38:57
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Andy77" <t...@p...fm> wrote in message
> [...]
    >
    > Z ciekawości - kupowałeś Bagstera gdzieś w Polsce ? bo oficjalny
    > dystrybutor w zasadzie nie istnieje, mailowo też mi nie odpowiedzieli...

    "Oficjalny" w PL to kompletna zenada. Ja kupilem uzywke na jebaju. Sprobuj
    w Jotte/Motobagazu.

    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-09-24 21:06:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 14:35:53 +0200, osobnik zwany Andy77
    wystukał:

    > U?ytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Z ciekawo?ci - kupowa?e? Bagstera gdzie? w Polsce ? bo oficjalny
    > dystrybutor w zasadzie nie istnieje, mailowo te? mi nie odpowiedzieli...
    > ;(

    kumpel wczoraj kupował w Wawie. Co prawda używane ale mieli dużo różnych
    bagsterów.

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2009-09-24 21:25:33
    Temat: Re: topsaddlery.com prosba o opini
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > kumpel wczoraj kupował w Wawie. Co prawda używane ale mieli dużo różnych
    > bagsterów.

    gdzie dokladnie?

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 7. Data: 2009-09-24 21:46:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 23:25:33 +0200, osobnik zwany Piotr
    wystukał:

    zapytam go jutro

  • 8. Data: 2009-09-24 21:53:30
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > zapytam go jutro

    dzieki

  • 9. Data: 2009-09-25 12:44:16
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dzieki

    to dajcie znać jak już będziecie wiedzieli ;)

    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722

  • 10. Data: 2009-09-25 14:27:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Sep 2009 14:44:16 +0200, osobnik zwany Andy77
    wystukał:

    > U?ytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > to dajcie znaae jak ju? bedziecie wiedzieli ;)

    a proszę bardzo:

    http://www.motomotion.pl
    salon: 609222062, serwis: 609227062, częsci: 609907070 otworte pn-
    pt:10-18 sobota: 10-14
    Połczyńska 113