eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyto ocali zycie a nie radary
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 111. Data: 2011-03-17 00:15:47
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-16, Alexy <a...@o...com.pl> wrote:

    >> Mniejszych sił, niż przy ruchu jednostajnie opóźnionym nie zrobi.
    >
    > Właśnie o to chodzi, że ten mechanizm ma zapewnić ruch prawie jednostajnie
    > opóźniony przez cały proces wytracania prędkosci podczas zderzenia.

    I takie opóźnienie (idealne) dalej ma wartości zabijające pasażerów oraz
    kierowcę.

    Krzysiek Kiełczewski


  • 112. Data: 2011-03-17 10:10:18
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: "Ian Kowalsky" <i...@o...pl>


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:c1.01.3Pqmzz$09M@mike.oldfield.org.pl...
    > Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:32:44 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    >
    >> Tak, przekazuje z dobrą sprawnością energię kinetyczną pojazdu
    >> zamieniając
    >> ją na energię kinetyczną masy wirującej. Czyli działa.
    >
    > MHm. Samochód zatem ocaleje.
    > A jak odbierze on energię z ciała Waldusia siedzącego w tym samochodzie?

    To nie problem. Jak odbierze on energie z watroby, sledziony, serca czy
    mozgu
    bo to jest głowny problem: przemieszenie i zderzenia organów wewnętrznych ze
    sobą
    i z powlokami zewnetrznymi.



  • 113. Data: 2011-03-17 10:15:08
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: "Ian Kowalsky" <i...@o...pl>


    Użytkownik "Alexy" <a...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ilrg0h$ms8$1@news.onet.pl...

    > Myślę, że takie zderzaki kiedyś będą codziennością jak obecnie poduszki,
    > czy ABS, ale w nieco innej formie jak wymyślił Łągiewka np. mechanizmów
    > hydro-pneumatycznych sterowanych elektronicznie z akcelerometrami jak w
    > poduszkach itp. :)

    Prędzej systemy przewidywujace kolizje (automatyczne hamowanie)
    wraz z odpowiednia strefa zgniotu jesli hamowanie bedzie niewystarczajace.



  • 114. Data: 2011-03-17 17:05:19
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Ian Kowalsky" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ilsj5r$h10$1@news.net.icm.edu.pl...

    >> A jak odbierze on energię z ciała Waldusia siedzącego w tym samochodzie?

    > To nie problem. Jak odbierze on energie z watroby, sledziony, serca czy
    > mozgu
    > bo to jest głowny problem: przemieszenie i zderzenia organów wewnętrznych
    > ze sobą
    > i z powlokami zewnetrznymi.

    Ale chwila, przecież nikt jeszcze nie wyrzucił pasów bezpieczeństwa z
    samochodów.
    Najgorsze co może spotkać żywy organizm w samochodzie to swobodny lot i
    uderzenie.


  • 115. Data: 2011-03-17 23:35:37
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 00:10:01 +0100, Alexy napisał(a):

    >> Mniejszych sił, niż przy ruchu jednostajnie opóźnionym nie zrobi.
    >
    > Właśnie o to chodzi, że ten mechanizm ma zapewnić ruch prawie jednostajnie
    > opóźniony przez cały proces wytracania prędkosci podczas zderzenia.

    To teraz policz, przy jakiej prędkości, przy założeniu drogi hamowania 1m
    wystapią w tym idealnym przypadku przeciążenia przy których pasażerowie
    ponisa śmierć.


    > Choć też nie do końca, bo Łągiewka stawia na wystąpienie największej siły w
    > pierwszej fazie uderzenia, a następnie stopniowego jej zmniejszania.

    Czyli ludzie giną na początku.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++


  • 116. Data: 2011-03-18 10:47:53
    Temat: Re: to ocali zycie a nie radary
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 17 Mar 2011 23:35:37 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >> Choć też nie do końca, bo Łągiewka stawia na wystąpienie największej siły w
    >> pierwszej fazie uderzenia, a następnie stopniowego jej zmniejszania.
    >
    > Czyli ludzie giną na początku.

    Gorzej - przy mniejszych stłuczkach obrażenia będą dużo poważniejsze.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

strony : 1 ... 11 . [ 12 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: