  • 1. Data: 2011-05-06 14:14:06
    Temat: to my się chcieliśmy oficjalnie przywitać...
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    ...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-05-06 17:42:19
    Temat: Re: to my się chcieliśmy oficjalnie przywitać...
    Od: Odys <o...@t...pl>

    to teraz doczep dwa kółka do kartonika i śmigaj ...

    Odys
    ( XLH 883 Grupa Lublin )

  • 3. Data: 2011-05-06 19:04:40
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >to teraz doczep dwa kółka do kartonika i śmigaj ...

    aaa to tego nie zrobiłem ;)
    już lecę

  • 4. Data: 2011-05-06 19:39:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Andrzej pisze:
    > ...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

    Policja odebrała kartonik? Trzeba było mniej wypić.

    PS: A ten pierwszy link dokąd prowadzi? Film usunięty, jesteś
    motolotniarzem?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-05-06 20:39:05
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...pl>

    Odys <o...@t...pl> napisał(a):

    > to teraz doczep dwa k=F3=B3ka do kartonika i =B6migaj ...
    >
    > Odys
    > ( XLH 883 Grupa Lublin )

    883? Cały czas? A kiedy rozwiert?

    Pozdr,
    Jimmie
    XL, IMZ, LSC
    www.jimmie.motocykle.org

  • 6. Data: 2011-05-06 22:34:40
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-06 16:14, Andrzej pisze:
    > ...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

    Gratulki :) Milo Cie powitac :) Tutaj bylem przed Toba ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 7. Data: 2011-05-07 15:17:56
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-05-06 22:39, Swiety Jimmie pisze:

    > 883? Cały czas? A kiedy rozwiert?

    Jak to bylo? Lepszy złożony 883 niż 1200 w puzzlach :>>>
    Składaj kurwa tego paździerza, oddadzą mi kartonik i co?

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 8. Data: 2011-05-07 20:36:12
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 6 Maj, 22:39, "Swiety Jimmie" <k...@g...pl> wrote:
    > Odys <o...@t...pl> napisał(a): debeściak
    jakoś nie czuję potrzeby rozwiertu ale.. możliwości są
    oczywiście.. :)

    Odya
    (XLH 883 Grupa Lublin)

  • 9. Data: 2011-05-07 21:48:26
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 6 Maj, 21:39, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:

    > Policja odebrała kartonik? Trzeba było mniej wypić.

    nie piłem więc zrobiłem :)

    http://glajty.w.interia.pl - WP ma alergię

    --
    Pozdrv!