  • 1. Data: 2014-01-13 23:52:18
    Temat: tmobile abonamentowy - sprawdzanie konta
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tmobile abonamentowy, przyznany limit darmowych minut;
    Czy mozna dzwoniac pod jakis numer - albo raczej wysylajac kod: wklepujac
    jakies cyferki, # i gwiazdki - sprawdzic ile minut z limitu pozostalo?
    (w prepaidzie "kioskowym" jest np mozliwe ta droga sprawdzenie ile w ogole
    pozostalo na koncie)

  • 2. Data: 2014-01-14 00:23:45
    Temat: Re: tmobile abonamentowy - sprawdzanie konta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 23:52:18 UTC+1 użytkownik 1634Racine napisał:
    > tmobile abonamentowy, przyznany limit darmowych minut;

    Mozesz zalogowac sie do iboa i sprawdzic.
    albo ze strony www, albo przez aplikacje sciagnieta na telefon (jesli to smartfon i
    masz w nim pakiet internetowy).

  • 3. Data: 2014-01-14 01:13:09
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    ps.com...
    napisał:
    > tmobile abonamentowy, przyznany limit darmowych minut;
    >

    >Mozesz zalogowac sie do iboa i sprawdzic.
    >albo ze strony www, albo przez aplikacje sciagnieta na telefon (jesli to
    >smartfon i masz w nim pakiet internetowy).

    Czyli ci co w ti-mo-kajłe pogratulować prostoty tego, co inni miaja na
    codzień zwyczajnie, normlanie :)

  • 4. Data: 2014-01-14 01:39:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kriss" napisał w wiadomości grup
    .>albo ze strony www, albo przez aplikacje sciagnieta na telefon
    (jesli to

    Transmisja z i-boa darmowa.

    >Czyli ci co w ti-mo-kajłe pogratulować prostoty tego, co inni miaja
    >na codzień zwyczajnie, normlanie :)

    pogratulowac to koncepcji oplaty za sprawdzanie konta w prepaid.
    A w abo przeczytac regulamin pakietu/taryfy - bywaja rozne sposoby.

    J.

  • 5. Data: 2014-01-14 04:24:28
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F in news:52d4872b$0$2217$65785112@news.neostrada.pl
    > .>albo ze strony www, albo przez aplikacje sciagnieta na telefon (jesli to
    > Transmisja z i-boa darmowa.

    to nie moj smartfon, to info mam miec dla kogos, kto za chiny nie chce/nie
    zamierza placic za transmisje netowa, ma wrecz powylaczane wszelkie
    sieciowe sprawy. Wiec chyba raczej - podejrzewam - odpada wlaczanie sieci
    na chwile sprawdzania, bo to jakies Himalaje sie robia.
    Ja myslalem o czyms b.b. prostym, typu numer/kod (jak w prepaidzie),
    przypisanie do klawisza, klik i po chwili na ekran wpada txt z pozostalym
    stanem darmowych minut. To wsjo.

    > pogratulowac to koncepcji oplaty za sprawdzanie konta w prepaid.

    wiesz... koszt sprawdzenia to raptem zdaje sie 3 gr, za to max banalnie
    prosto i szybko (j/w).
    Oczywiscie - sam fakt pobierania za to oplaty to hucpa, tak samo, jak
    lektor, ktory gledzi przed kazdym polaczeniem - jesli stan konta jest < 3
    zl - ze juz na koncie malo kasy. Zgroza.

    > A w abo przeczytac regulamin pakietu/taryfy - bywaja rozne sposoby.

    inne niz opisales?

    btw:
    a moze... daje sie jakos w smartfonie sciagnac te aplikacje i zablokowac
    potem na stale wszelkie polaczenia sieciowe OD/DO,ale za wyjatkiem tego
    jednego bezplatnego, ktorym sprawdza sie stan konta w iboa?

  • 6. Data: 2014-01-14 08:51:23
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-13 23:52, 1634Racine pisze:
> [...]
    > pozostalo?
    > (w prepaidzie "kioskowym" jest np mozliwe ta droga sprawdzenie ile w

    Zadzwonić na 602 900 000
    za darmo.
    JD

  • 7. Data: 2014-01-14 16:09:22
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-01-14 08:51, JD pisze:

    > Zadzwonić na 602 900 000
    > za darmo.

    Kod *100*2*1#

    i po sprawie.

  • 8. Data: 2014-01-14 18:35:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-14 16:09, Jingiel pisze:

    > Kod *100*2*1#
    >
    > i po sprawie.

    Też za darmo? Czy za 3 grosze od sprawdzenia?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2014-01-14 21:54:12
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jingiel in news:lb3jv4$e0q$1@node2.news.atman.pl
    > Kod *100*2*1#
    > i po sprawie.

    jestes pewien,ze komunikat zwrotny (to raczej nie jest sms...) bedzie
    informacja o ilosci darmowych minut + sekund dla "abonamentowca"?
    (a jesli tak - po ile zl to jest)

  • 10. Data: 2014-01-14 21:55:38
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-01-14 21:54, 1634Racine pisze:
> [...]
    >

    > jestes pewien,ze komunikat zwrotny (to raczej nie jest sms...) bedzie
    > informacja o ilosci darmowych minut + sekund dla "abonamentowca"?

    Za darmo, masz ten kod na każdej fakturze na górze.