  • Data: 2010-01-06 11:38:24
    Temat: Re: tlumiki - jakie
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na oryginalny tlumik mnie (dzis) nie stac....
    >
    > Jakie polskie produkujace tlumiki sa warte polecenia a jakies nalezy
    > obchodzic z daleka?
    >
    > Asmet
    > Izawit Raszkow
    > Polmo Ostrow
    >
    > Mozecie cos polecic?

    jezeli rozwazasz oryginal to "zamiennikami" o jego jakosci moga byc firmy
    Eberspacher, Walker, Arvin-Tesh (obecnie Tenneco?) i to chyba? tyle,
    nizej jest w/g mnie Bosal który przynajmniej w popularnych markach mocno
    obnizyl loty w stosunku do niegdysiejszej jakosci i obecnie pewnie jest na
    poziomie Asmetu (a moze jeszcze nizej),
    natomiast wydaje mi sie ze za Bosalem czy Asmetem jest Polmo, Plóciennik,
    dalej Izawit i inne,
    czasem slyszy sie opinie ze Asmet potrafi 'halasowac' - tzn. bywa
    metalicznie brzmiacy, ja u siebie mam Asmeta srodkowy i nie widze problemów,
    brat