  • Data: 2020-04-24 21:36:13
    Temat: Re: tiry na tory kleszcze na maszty
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski wrote on 24.04.2020 20:18:
> [...]
    y-lepiej-nie-zabieraj-ich-do-lasu-4562042

    > Kolejny fejk, co się podniecasz :)

    Tym razem pod tym "fejkiem" oprócz studentki podpisał się także gość z
    tytułem profesora:

    > Studenckie Koło Naukowe Medyków Weterynaryjnych
    > Opiekun: Prof. zw. dr hab. Piotr Tryjanowski
    > Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    > Czy kleszcze korzystają z kompasu? Zmysł magnetyczny u bezkręgowców
    > Ref:Martyna Frątczak

    Niestety nie udało mi się znaleźć dokładnej treści ani opisu jak
    wykonano badania, tylko kilka przebitek ze zdjęciami z labu (od 24min, 42s):
    https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/fakty-z-24-
    kwietnia,1013993.html

    Zobaczymy czy temat się rozwinie, czy komuś będzie się chciało to obalić.