  • Data: 2020-04-25 15:30:39
    Temat: Re: tiry na tory kleszcze na maszty
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.04.2020 18:59, PiteR wrote:

    > hahaha
    > kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych
    > serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)

    Jedno badane, którego główną autorką była studentka.
    Zapewne za parę lat okaże się, że nikomu nie udało się zreplikować
    wyniku, a kleszcze najpewniej przyciągała temperatura albo gaz
    ulatniający się z jakiegoś elementu aparatury (z tego co pamiętam są
    bardo wyczulone na CO2 wydychany przez potencjalne ofiary, podobnie jak
    komary). Jestem ciekawe czy w oryginalnej publikacji zrobiono cokolwiek,
    żeby wyeliminować alternatywne wyjaśnienia.

    Intuicja podpowiada mi, że mogło być też i tak, że wnioski z badań są
    właściwe, ale sprawdzano w nich reakcję na znacznie silniejsze pole EM,
    a powiązanie z telefonią komórkową zrobili już sami dziennikarze...