  • Data: 2011-07-31 21:02:52
    Temat: Re: thule czy mont blanc
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-30 15:15, adam pisze:
    > Witam,
    > Chce kupic bagaznik bazowy, na polu bitwy pozostali dwaj producenci
    > (podobne ceny). Ktorego producenta wybrac?

    Jak go bedziesz co tydzien zakladal i zdejmowal - to zwroc uwage na to,
    ktory sie latwiej montuje. Zapytaj jeszcze zony - ktory jej sie bardziej
    podoba :-)

    Jak go bedziesz uzytkowal tak, jak ja - od 5 lat na dachu - to wystarczy
    ci nawet interpack (ja mam interpacka). Do niego tez sie wygodnie zapina
    porzadny osprzet (trumna, uchwyty rowerowe, uchwyty dla nart, ...)

    Pozdro

    Maseł