    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: testujsmartfona - jak dotąd OK.
    Date: Sun, 11 Sep 2011 01:55:38 +0200

    Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Tego, o czym pisałem - fszczonsajonco rzetelnego testu poklegającego
    > na pisaniu sprzecznych rzeczy.
    > ;>

    > To może nie używaj, skoro nie wiesz co to?

    Ależ doskonale wiem co znaczy slowo "responsive".

    > Tapeta, czy ikony?

    Wszystko do kupy zusammen.

    > Bo taki Onet chyba nie ponosi odpowiedzialności za działania Google.

    Google ponosi odpowiedzialność za brak odpowiedniego frameworka i
    wytycznych.

    > Nie miałem w rękach - może ominęło mnie coś niewiarygodnie pięknego,
    > state of the art...

    Dokładnie tak.

    > To nie zaobserwowałem - mażę kciukiem i lista leci.
    > IMHO - po prostu działa.

    Musi wprowadziłeś pięc kontaktów bez fotek na krzyż. Zsynchronizuj pejsbuka
    i linkedina to zobaczysz.

    > Usługi w tle? Czyli to wszystko, co powinno być wyłączone, bo nie jest
    > używane, a czego Android nie robi? To fakt - kretyńskie rozwiązanie.

    Raczej te rzeczy, które powinny dziać się rzeczywiście w tle - użytkownik
    nie musi o tym wiedzieć, nie ma potrzeby ich widzieć i nie powinien czuć
    (spadku wydajności).

    > To ta przypominająca klawiature telefonu?

    Ta co się zamienia w numeryczną przy przełączeniu na cyfry. I nie ma wtedy
    backspace ani entera. I reaguje na paluchy z sekundowym opóżnieniem.

    > Stacjonarnie mam łącza 25, 50, 100 i jedno takie bardzo szybkie ;-),
    > ale nie oczekiwałem by telefon działał w tej kwsetii tak samo szybko -
    > ot, naciśnięty guzik i ściąga się w tle.

    Ale zanim dojdzie do możliwości kliknięca na "instaluj", zanim się wgrają
    wszystkie okna po drodze.

    > To tak jak z komputerami - podobnie działają.

    Chyba twoje.

    > JA zdobyłem wszystkie pierwszego wieczora, dowiedziałem się, że mam
    > miejsce około 4500, a ponieważ nie mam zamiaru nabijać punktów
    > platnymi usługami, przeto nie będę nawet sprawdzał (mam w komputerach
    > wyłączony flash, więc reklam nie widzę) jakie to nagrody mnie ominą.
    > ;-)

    Na początek kilka filmików z Wojewódzkim. Dalej nie wiem, nie widać.

    Co nie wygląda dobrze?