  • Data: 2011-09-13 19:25:42
    Temat: Re: testujsmartfona - jak dotąd OK.
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-11 23:31:20 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

    > Ale co ty mi tu jakieś parodie?

    Bo jak długo żyję, przekonuję się niezmiennie, że to nie są parodie, a
    smutna prawda.

    > Nie, nie muszą, gdy masz zapas.

    OK.

    > A jakich niby trzewiach? Porównujesz pobieranie "fart apps" z marketu z
    > instalacją jakiegoś service packa do systemu?

    Wspomniałem o programie Latarka? Niewiedza, wygodnictwo i niechlujność
    programistów powodują, że to nie działa od lat, jak powinno.

    > Ależ to właśnie oszczędna typografia

    I, jak wspominałem, pasuje do tygodnika opinii, a nie do telefonu.
    Zaś kolorystyka (czerwone na czarnym) jest po prostu źle dobrana.
    Takie mam zdanie.
    :-)

    --
    Bydlę