  • 71. Data: 2010-03-29 23:47:31
    Temat: Re: test transmisji faksowej
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik pawbrok napisał:
> [...]
    > wiadomości news:hoqfo5$oa$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Dokładnie. Niektórzy operatorzy VoIP są nawet tańsi. Tartel - pierwszy numer
    > głosowy lub faksowy 1,- zł na rok, drugi - 19,90 usługa fax2email i web2fax
    > za darmo; niestety numery PSTN tylko w 13 strefach. Do tego Poczta Komfort z
    > powwiadamianiem SMS za 2,- zł na mies- i całość dość ładnie śmiga - bez
    > konieczności jakichkolwiek przekierowań telefonicznych.
    > No zagalopowałem się: wysyłanie z formularza webowego nie należy do
    > najprzyjemniejszych, ale za to nie potrzeba żadnego sprzętu, oprócz skanera.

    Web2fax - masz to na myśli:
    http://www.tartel.pl/pic/fax.jpg
    ?

    Czyżbyś był przedstawicielem Polski analogowej ;-)? Jeżeli dokument do
    wysłania masz w postaci elektronicznej, to robisz z niego PDFa i wio :-).
    Gorzej, jeśli faktycznie masz tylko papier - wtedy bez skanowania
    (ewentualnie cyknięcia foty) się nie obejdzie :-).

    Przemek

  • 72. Data: 2010-03-30 09:10:41
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hore6m$5q4$1@news.onet.pl...
    > Web2fax - masz to na myśli:
    > http://www.tartel.pl/pic/fax.jpg

    Właśnie to, chociaż w tartelu nazywają to nieprawidłowo "Email2Fax". Gdzie
    ten "email"?

    > Czyżbyś był przedstawicielem Polski analogowej ;-)?

    Dokumenty do wysłania bywają w różnej postaci wyjściowej.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 73. Data: 2010-03-30 11:18:12
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]
    > wiadomości news:hore6m$5q4$1@news.onet.pl...
    >
    > Właśnie to, chociaż w tartelu nazywają to nieprawidłowo "Email2Fax". Gdzie

    To jest e-mail dostępny wyłącznie poprzez interfejs www :-P.

    > Dokumenty do wysłania bywają w różnej postaci wyjściowej.

    Jasne. W ogóle, jak przeczytałem o tym skanerze, to się nie wiedzieć
    czemu przestraszyłem, że dane źródłowe do faksów wychodzących trzeba
    zapodawać jako bitmapy a nie pdf-y :-).

    Przemek

  • 74. Data: 2010-03-30 11:53:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> writes:

> [...]
    >
    > Próbowałem za to wysyłania przez numer VoIP nie powiązany z zadną usługą

    No ale akurat wysylac mozna chyba normalnie z komorki? Do tego dodatkowy
    numer nie jest potrzebny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 75. Data: 2010-03-30 15:21:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 13:53:03 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    >No ale akurat wysylac mozna chyba normalnie z komorki? Do tego dodatkowy
    >numer nie jest potrzebny.

    Tylko ze np Orange w prepaid pozwala, a Era abonamencie nie.

    Innych nie sprawdzalem.

    J,.

  • 76. Data: 2010-03-30 15:57:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tylko ze np Orange w prepaid pozwala, a Era abonamencie nie.

    Era nie pozwala w abonamencie faksow wysylac z telefonu, bez wykupienia
    dodatkowego numeru?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 77. Data: 2010-03-30 16:33:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 17:57:46 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    >Era nie pozwala w abonamencie faksow wysylac z telefonu, bez wykupienia
    >dodatkowego numeru?

    Ano nie pozwala. Przynajmniej ze dwa lata temu nie pozwalala, potem
    nie probowalem.

  • 78. Data: 2010-03-31 22:55:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > No ale akurat wysylac mozna chyba normalnie z komorki? Do tego dodatkowy
    > numer nie jest potrzebny.

    Może z VoIPa było sporo taniej po prostu ;-)?

    Przemek