  • Data: 2010-03-26 11:46:54
    Temat: Re: test transmisji faksowej
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hoi5kj$371$1@inews.gazeta.pl...
    > SMS zamiast MMS by spokojnie wystarczył.

    Ja używam tego w zasadzie tylko z powodu notyfikacji SMSowej o
    przychodzących e-mailach. Inne skrzynki forwarduję na eranet, a czytam za
    pomocą klienta w komórce tylko to co pilne.
    Dużo funkcji Poczty Komfort jest niedopracowanych. Np. ściąganie z innych
    zdefiniowanych skrzynek e-mailowych POP działa tylko w momencie zalogowania
    się do strony webowej eranetu - bez sensu. A w/g mnie powinno co najmniej
    tak automatycznie, jak w g-mailu lub w/g zdefiniowanego okresu sprawdzania
    (jak klienty poczty).
    --
    pozdrawiam pawbrok