  • 91. Data: 2010-05-09 20:14:47
    Temat: Re: test gimnazjalny 2010
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 May 2010 12:41:44 +0200, Michoo wrote:

    >Skoro było wyraźnie zaznaczone, że bez tarcia to właśnie o to, że
    >(środki masy) dotrą na dół jednocześnie, bo walec i kula się zsuwają a
    >nie toczą.

    Ale to byl test na medycyne a nie pytanie na olimpiade fizyczna.

    I co teraz ? Po rozpoczeciu testu reklamacji nie uwzglednia sie.

    Ostatnio podobnie chyba bylo z maturami - blad we wzrocowym
    rozwiazaniu i co dalej ?

    J.

  • 92. Data: 2010-05-11 05:50:50
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Ale to dotyczylo siarkowego. Solny chyba nie jest taki zly.
    >
    > J.

    Pamiętam jak zapytałem w 8(1) klasie pana od chemii jak w akumulatorze
    samochodowym dolać kwas do wody i zostałem wyrzucony za drzwi (2) :)

    1) W dawnych czasach było 8 klas podstawówki
    2) W tychże czasach nauczyciel usuwał przeszkadzającego ucznia na korytarz
    lub wysyłał do dyrektora w celu otrzymania kary cielesnej