  • 11. Data: 2018-09-06 11:07:24
    Temat: Re: test
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Twój leży, spróbuj news.atman.pl

    http://www.killfile.pl/nntpservers.html
    wg tego nie mieszczę się w ich klasach adresowych. został mi ino albo
    gugiel przez www albo wsisiz (na szczęście mam tam konto).

  • 12. Data: 2018-09-06 11:15:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > http://www.killfile.pl/nntpservers.html
    > wg tego nie mieszczę się w ich klasach adresowych. został mi ino albo
    > gugiel przez www albo wsisiz (na szczęście mam tam konto).

    E tam ;)

    http://news.chmurka.net/lista.php

  • 13. Data: 2018-09-06 11:18:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > Dziękuję Adamowi za info na priv!

    Nie ma sprawy :)

  • 14. Data: 2018-09-06 11:50:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > http://news.chmurka.net/lista.php

    dzieki za aktualniejszą. Wit.edu.pl wedle mojej wiedzy wymaga logowania
    - w końcu sam musiałem podawać login i hasło:)

    neostrada była tylko dla tpnet - cos się zmieniło i upublicznili dla
    wszystkich?

  • 15. Data: 2018-09-06 12:13:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 10:49, Bolko pisze:
    > ja korzystam z groups.google
    O!
    I cytować można, łamać linie można... :-)

    Robert

  • 16. Data: 2018-09-06 16:30:40
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-09-06 o 11:50, sirapacz pisze:

    > neostrada była tylko dla tpnet - cos się zmieniło i upublicznili dla
    > wszystkich?

    Dokładnie tak, korzystam od kilku lat chociaż nie mam u nich łącza.

  • 17. Data: 2018-09-06 17:12:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 16:30, spider pisze:

    > Dokładnie tak, korzystam od kilku lat chociaż nie mam u nich łącza.
    > Ale mają jakieś ograniczenia bo próbowałem ich ale nie szło
    a atman mnie wpuścił bez problemu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2018-09-06 17:35:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 12:13:51 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > O!
    > I cytować można, łamać linie można... :-)
    >
    > Robert

    Używam entera.
    Zreszta nie lubie jak tekst brzydko wygląda.
    Jak jest ładny to ładnie się czyta.

  • 19. Data: 2018-09-06 17:59:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a atman mnie wpuścił bez problemu.

    Dzięki! dobrze wiedzieć, że uwolnili serwery:)
    mam przynajmniej alternatywę!

  • 20. Data: 2018-09-06 23:19:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 17:35, Bolko pisze:

    > Używam entera.
    > Zreszta nie lubie jak tekst brzydko wygląda.
    > Jak jest ładny to ładnie się czyta.

    Twój nie jest ładny