  • 51. Data: 2013-03-20 10:25:52
    Temat: Re: test
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-03-19 23:04, LEPEK pisze:

    >No, tak - teorie spiskowe. Póki co wad systemu nie wykazano, a co do
    >jednostkowych przypadków trafienia w co innego, to już wcześniej
    >pisałem.

    Ale skoro jednostkowe przypadki sa, to znaczy ze wade systemu
    _wykazano_.

    A w ilu przypadkach nie wykazano, choc byla ?
    Nie kazdy ma auto na kolkach i jest sparalizowany od roku ..

    P.S. Iskry do zwrotu ?
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,135949
    44,Radary_z_Ukrainy_w_policyjnych_radiowozach__Sad__
    Uzywane.html

    J.

  • 52. Data: 2013-03-20 10:37:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2013-03-20 07:10, J.F. pisze:
    (...)

    >Znaków, czy tablic rejestracyjnych?

    Tablic, znakow, obrazow ...

    >Zresztą to nieistotne - producenci
    >takie dane podają. Trudno zakładać, że kłamią, skoro brak podstaw do
    >podważenia ich danych. Zresztą nie leży to w ich interesie.

    No jak ... myslisz ze jak maja skutecznosc np 70%, to ja oglosza ?

    >Zwróć się z zapytaniem do ITD - przetarg zdaje się był publiczny.
    >Ja nie będę tworzył teorii spiskowych.

    Ale to ty twierdzisz cos na podstawie wiedzy i doswiadczenia, a
    wychodzi na to ze masz zerowa.

    >Tak, można znaleźć w necie.

    Poprosze linka.

    >Skoro tak, to w czym widzisz problem?

    Bo tylko wygladalo. Wyslali, skazali, to znaczy ze sie system nie
    pomylil.

    >Otóż to, ludzie się odwołują z wielu powodów, ale mowa o ewidentnym
    >błędzie systemu i możliwości przypisania czynu z dużym
    >prawdopodobieństwem do innej osoby - na tyle dużym, że nie da się
    >tego bez problemu wykluczyć.

    Zasady odpowiedzialnosci karnej mowia raczej o udowodnieniu winy, a
    nie braku lepszego winnego.

    >Głupia sprawa - odwołać się, a tu pięknie uwieczniona fizjonomia we
    >własnym samochodzie.

    Byc moze.

    >No, kłamał, bo ma inną markę samochodu niż na zdjęciu, tak...

    A jak przypadkiem bedzie taka sama ? Albo bedzie rownie trudna do
    rozpoznania jak fizjonomia ?

    >Wiesz, teorie spiskowe to twoja domena.

    >I jakie płynne przejście z błędnego rozpoznania tablic
    >rejestracyjnych
    >do błędnego pomiaru FR...

    Bo to jedno i to samo - wszyscy wiedza ze sprzet sie moze pomylic, a
    oskarzony nie ma dostepu do dowodow.

    >Będzie w sądzie.

    Jesli chce ci sie jechac ..

    >Z wykopalisk.
    >Osobiście mam konto czyste. No, ale ja mam też życie poza newsami...

    Moi znajomi jakos nie dostali ... albo sie nie pochwalili.

    J.

  • 53. Data: 2013-03-20 10:38:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-03-19 23:17, Kris_Polska wrote:

    > wiec siedza i zasuwaja w pracy za 8h za godzine

    Ale maja przynajmniej w tych 8 godzinach na godzine pieciominutowa
    przerwe czyli w praktyce 75 sekundowa?

    --

    memento lorem ipsum

  • 54. Data: 2013-03-20 11:18:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > W czymś to tak naprawdę przeszkadza? Zresztą ja osobiście nie zamierzam
    > się martwić o kombinatorów, którzy za rękę złapani tłumaczą, że to
    > nieznajomy z Afganistanu prowadził, a właściciel akurat był zmęczony
    > i się położył...

    No jak sam jezdzisz to jedynie pozwala stwierdzic, czy mozesz sie migac czy nie,
    ale jak samochodem jezdzi duzo osob to moglo by ulatwic sprawe bo mozna kierujacego
    rozpoznac a jak nie wiesz kto prowadzil to trzeba sie po sadach tulac.

    No i sprawy pomylek jak wyzej. Ale w to nie do konca wierze, przeciez dane
    o wlascicielu sa pobierane z CEPiK, skoro zrobili zapytanie to dostali odpowiedz
    o pojezdzie i kierujacym. No i co, nikt nie skapowal, ze pojazd ze zdjecia to nie
    Syrena 105?

    > Dać się złapać na FR to naprawdę trzeba się postarać.

    A z tym akurat sie zgodze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2013-03-20 11:22:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Każdy system jest w jakimś stopniu zawodny, stąd możliwość odwołania
    > się od takiego błędu. To właśnie gwarantuje prawo - nie tyczy to tylko
    > mandatów z FR.

    Ciekawe co powiesz jak mandaty beda nakladane w drodze kary administracyjnej.
    Przyjdzie pismo, zaplacisz sam albo zedra i dopiero wtedy ewentualnie bedziesz
    mogl sie odwolac i odzyskac pieniadze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2013-03-20 11:25:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-20, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    > "Trafienia w co innego" to nie jest wada systemu? To co - może jego zaleta?

    It's not a bug, it's a feature! ;-) System ma zarabiac a dzieki temu
    ficzerowi zarabia jeszcze wiecej. Mysle ze mogli by codziennie robic losowanie
    kilkuset samochodow i wyslac wlascicielom po 200-300 PLN mandaty. Jak sie kapna,
    ze probujemy ich wydymac to powiemy, ze pomylka systemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2013-03-20 11:46:41
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 10:37, J.F pisze:
    (...)
    > Ale to ty twierdzisz cos na podstawie wiedzy i doswiadczenia, a wychodzi
    > na to ze masz zerowa.

    Nie zamierzam ci niczego udowadniać. Na razie masz jedno doniesienie
    medialne, które bez problemu można wyjaśnić.

    > Bo tylko wygladalo. Wyslali, skazali, to znaczy ze sie system nie pomylil.

    Być może.

    > Zasady odpowiedzialnosci karnej mowia raczej o udowodnieniu winy,

    No i tak jest.

    > a nie
    > braku lepszego winnego.

    To Twój wymysł.

    > A jak przypadkiem bedzie taka sama ? Albo bedzie rownie trudna do
    > rozpoznania jak fizjonomia ?

    To policz prawdopodobieństwo takiego zdarzenia.

    > Bo to jedno i to samo - wszyscy wiedza ze sprzet sie moze pomylic, a
    > oskarzony nie ma dostepu do dowodow.

    Ma, w sądzie.

    > Jesli chce ci sie jechac ..

    Ja się nie chce to nie narzekaj.

  • 58. Data: 2013-03-20 11:51:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 08:37:55 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > No, tak - teorie spiskowe. Póki co wad systemu nie wykazano, a co do
    > jednostkowych przypadków trafienia w co innego, to już wcześniej
    > pisałem.

    wady systemu wykazywano w sieci. począwszy o przekłamań samych radarów,
    które teoretycznie powinny być mniej zawodne niż ciąg dalszy systemu.
    Jakie mają wady możesz przeczytać w piśmie ITD na temat zmierzenia
    Głównego Inspektora :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2013-03-20 12:19:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 10:22, J.F pisze:

    > tylko tych mandatow mialo byc na poltora miliarda - a wiec pare milionow.
    > I w tym momencie liczba naciaganych osob rosnie do kilkudziesieciu
    > tysiecy ..

    No, fajnie przeliczyliście skuteczność rozpoznawania na liczbę mandatów
    :>

  • 60. Data: 2013-03-20 13:01:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 11:22, AZ pisze:

    > Ciekawe co powiesz jak mandaty beda nakladane w drodze kary administracyjnej.

    Zasadniczo nie mam nic przeciwko takiemu rozwiązaniu.

    > Przyjdzie pismo, zaplacisz sam albo zedra i dopiero wtedy ewentualnie bedziesz
    > mogl sie odwolac i odzyskac pieniadze.

    Jestem dziwnie spokojny, nawet mając świadomość jak potrafią działać
    różne elementy naszego 'systemu' :)