  • Data: 2013-03-22 17:11:55
    Temat: Re: test
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-22 15:44, J.F pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał
    > W dniu 2013-03-21 22:54, AZ pisze:
    (...)

    > Ale za to to jest stosowna metoda.

    W Twojej opinii. To jedna z metod. Stosowanych.

    > Natomiast calkowicie niestosowna jest czekanie z pokazaniem zdjecia do
    > rozprawy w sadzie.

    W Twojej opinii.

    > Ale rejestru nie masz obowiazku prowadzic.

    Nigdzie nie pisałem o obowiązku - może odpowiadaj na to co napisałem,
    a nie na swoją wizję o tym. Różnica jest zasadnicza.

    > I co ?

    No i nic.

    > Poza tym oskarzony ma prawo przygotowac sie do obrony, a nie dopiero w
    > sadzie zobaczyc.

    Jaki masz problem? Jak to było ... "nieznajomość prawa nie
    zwalnia..." Termin oskarżony to się kiedy pojawia?

    > rozprawy przed sadem, czy postepowania ?

    Policja jako taka prowadzi tylko "postępowanie wyjaśniające".
    Kierują sprawę do sądu, stajesz się obwinionym/stroną - jak dostaniesz
    wezwanie do sądu to już masz możliwość wglądu do akt (czyli zdjęcia).
    Jak dostaniesz na szybko wyrok zaoczny to tak samo, tylko czasu
    mniej :) Odpowiedź masz - postępowania, nie rozprawy.

    Szczegóły pewnie znajdziesz w art. 38 oraz art. 67 § 2 Kodeksu
    postępowania w sprawach o wykroczenia oraz art. 156 § 1-4
    Kodeksu postępowania karnego itd.