  • Data: 2013-03-21 11:41:35
    Temat: Re: test
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-21 11:09, LEPEK pisze:
    (...)
    > Pracodawca nie ma obowiązku zakładania żadnej książki, pracownicy nie
    > mają obowiązku się do żadnej książki wpisywać. To jest tylko bezsensowne

    Nie interesuje mnie to, w jaki sposób rozwiąże obowiązek, który został
    na niego nałożony.

    > No tak - "niewinny nie ma się czego obawiać, szczególnie jak sobie to
    > zapisze"

    Dla mnie może sobie zapisywać - jego problem.

    > To ty jesteś pracodawcą, czy pracownikiem (to tak odnośnie rzeczy,
    > których doświadczasz, bądź nie - wolałbym, abyś jednak piszą w pierwszej
    > osobie nie zmyślał).

    Widzę ciąg dalszy - najpierw twierdzisz, że czegoś nie doświadczam
    (nie mając o tym bladego pojęcia), teraz jeszcze masz jakieś kolejne
    sugestie, że niby coś zmyślam - "woleć" to sobie możesz różne rzeczy,
    ale najpierw jednak się zastanów, czy nie błądzisz. Można być
    spokojnie pracodawcą i pracownikiem. Wyjaśniać chyba nie trzeba...

    > Wyjaśnianie tak błahej sprawy, jak obejrzenie zdjęcia w celu ustalenia,
    > kto siedział za kółkiem IMO nie wymaga angażowania sądu - to strata
    > pieniędzy podatników. I strata czasu i pieniędzy na bujanie się po sądach.

    Z powyższego nie wynika, jakoby zdjęcie miało trafiać do właściciela
    pojazdu.

    > Aha - autostrada do Bydgoszczy. Jeszcze nie.

    Ojej - naprawdę? Nie płacz, 5/S5 się fajnie jedzie.

    > Póki co do Torunia: 2x 30 zł za autostradę plus paliwo 2x 40 zł plus
    > minimum 4 godziny bezsensownej wycieczki.

    Bezsensownej - miłej i pouczającej.

    > Miło i szybko, żeby obejrzeć
    > jedno zdjęcie. A to i tak jest tylko twoja propozycja ulepszenia obecnej
    > sytuacji...

    To nie jest moja propozycja ulepszenia obecnej sytuacji - czytasz
    niedokładnie.

    > Znam lepsze sposoby rozwiązania tak kosmicznego problemu,

    Lobbuj więc, wykaż że są lepsze - ludzie to ocenią.

    > jak i spędzenia dnia i spalania paliwa.

    Wystarczy jeździć względnie zgodnie z przepisami i nie dorabiać
    ideologii do spraw dość prostych.