  • Data: 2017-06-26 09:27:25
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 25 Jun 2017 21:48:08 +0200, Shrek

    > Nie, nie, nie. Przemol nie wierzy jak mu wyliczenia podaje jak na tacy,
    > a ja mam na słowo wam wierzyć, że ktoś (a w zasadzie wielu ktosiów) coś
    > kiedyś napisał, ale akurat nie można tego znaleźć.
    > A zaraz się okaże, że nie na tej grupie, ale na fejsbuku, i nie
    > samochody elektryczne a rowery i na Placu Czerownym... Jak mamy
    > dyskutować to trzymajmy się faktów.

    Nie że się nie da, nie mam zwyczajnie czasu.

    > No to ja bym rzeczywiście wziął jakiegoś muscle cara. Nie tylko (ani nie
    > przede wszystkim) ze względu na dzwięk;) Ciężko powiedzieć czym się
    > kupcy kierują, bo obecnie to po prostu wynalazek dla hipsterów. A o
    > gustach się z nimi nie dyskutuje.

    Dlatego właśnie z twierdzeniem się nie zgodziłem. W jednej i drugiej grupie
    są osobniki, które kupują auto ze względu na dźwięk i moc. Tak samo w
    drugiej są tacy, co kupują bo jest jeszcze lepsza moc (i moment) przy
    praktycznie absolutnej ciszy.

    > No widzisz. Czyli tesla z jakiegoś powodu nie spełnia twoich oczekiwań,
    > mimo, że pół banki jak rozumiem masz:P I tak samo nie spełnia oczekiwań
    > 99% ludzi.

    Obecnie każdy samochód jakiego bym nie kupił nie spełnia moich oczekiwań,
    bo średnio przejeżdżam mniej niż 100km tygodniowo. Dlatego nadal jeszcze
    mam swojego 8-letniego, acz salonowego, trupka, choć parę razy się już
    przymierzałem aby wziąć nowy samochód w leasing. Używaną Teslę S można
    kupić już za ćwiartkę. :P

    --
    Pozdor
    Myjk