  • Data: 2017-06-23 13:38:28
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 02:35, Pszemol pisze:

    > A ile w przeliczeniu na dolary kosztuje porządny Passat w Polsce? Albo Audi
    > A4? Lub BMW 3?

    Nie ma to znaczenia, bo takich samochodów nie kupuje przeciętny
    Kowalski. On bierze coś z tego rankingu:

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,20680512,ranking-najcz
    esciej-kupowane-auta-w-polsce.html

    Najpopularniejsze samochody w Polsce w okresie styczeń-sierpień 2016 r.

    Skoda Octavia: 10 985 rejestracji
    Skoda Fabia: 9 828 rejestracji
    Opel Astra: 9 502 rejestracje
    Volkswagen Golf: 7 937 rejestracji
    Toyota Yaris: 7 474 rejestracje
    Toyota Auris: 7 348 rejestracji
    Ford Focus: 6 256 rejestracji
    Skoda Rapid: 5 717 rejestracji
    Dacia Duster: 5 715 rejestracji
    Volkswagen Passat: 5 697 rejestracji
    Nissan Qashqai: 4 719 rejestracji
    Renault Clio: 4 541 rejestracji
    Opel Corsa: 4 444 rejestracje
    Kia Sportage: 4 303 rejestracje
    Hyundai Tucson: 4 168 rejestracji
    Skoda Superb: 4 130 rejestracji
    Ford Mondeo: 3 618 rejestracji
    Toyota Avensis: 3 301 rejestracji
    Kia cee'd: 3 141 rejestracji
    Toyota RAV4: 2 968 rejestracji

    Raz, że większość z nich kosztuje miej niż 20 tys. dolarów, dwa nie ma w
    rankingu informacji ile samochodów było zarejestrowanych jako leasing
    dla firm, a jest tego sporo. No i najważniejsze, przeciętny Kowalski
    kupuje raczej używany samochód, więc spokojnie poczeka na używane Tesle 3.