eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytesla u zacharaRe: tesla u zachara
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tesla u zachara
    Date: Tue, 20 Jun 2017 21:00:41 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 47
    Message-ID: <oic2dp$4fa$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <g...@m...org> <oic0pn$ud2$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 20 Jun 2017 21:00:41 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="b9443e27230e87178fbaef7ade7ed7e6"; logging-data="4586";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+iThQwo1nhscPJ9ERfQ+fo"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:7Q9EZfAYGzk0AY8reYTqKMCHD3I= sha1:hNrybwdA39fUkfZMsuwbB/87grM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608209
    [ ukryj nagłówki ]

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:
    > ma kopa (choć jak na auto w
    > tej cenie to juz nie bardzo)

    Rozwiń tą myśl proszę...
    Tesla Model S P100D rozpędza się do setki w 2,6 sekundy.

    Znajdź mi dużego, rodzinnego sedana za 500 tyś złotych który nawet 3
    sekundy osiąga do setki, nie mówiąc o 2,6.

    > że w przypadku rozładowania akumulatora do zera można
    > się w ciągu 24godzin podładować z gniazdka 230v....

    Zgadza się, typowe gniazdko 230V (jednofazowe) ma zbyt małą wydajność
    prądową i zabiera to zbyt długo czasu aby z takiego gniazdka ładować od
    zera do 100%.

    > Zero informacji o kosztach eksploatacji. o tym jaka część siły hamowania
    > jest przerzucana na silnik, bo to ma wpływ na trwałość układu
    > hamulcowego.

    Zmienna, bo jak masz baterię w pełni naładowaną to regeneracja jest
    wyłączona.

    > nie wspomnieli o degradacji akumulatorów.

    Jest o tym w sieci sporo danych.
    Zadziwiająco niska jest ta degradacja.

    > nawet czy
    > ogrzewanie jest rezystancyjne czy pompą ciepła. nic z techniki.

    Pompa ciepła do ogrzewania w aucie? A ma to zalety energetyczne w stosunku
    do grzania rezystancyjnego?

    > Ja się żywo interesuje autami elektrycznymi. ale poza prototypami, nie
    > widziałem niczego co bym nawet w dalekiej przyszłości chciał kupić.

    A co z prototypow chciałbyś kupić?

    > Właśnie dzisiaj liczyłem dlaczego jest to zasilane ogniwami litowymi. są
    > parę razy droższe o zwykłych akumulatorów i trzy razy lżejsze. a
    > problemów z nimi bez liku

    Podziel się tymi przemyśleniami, napewno zaciekawią wielu z nas...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: