  • 11. Data: 2020-03-05 09:57:53
    Temat: Re: termostat do lodowki
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-05 o 06:03, J.F. pisze:

    > Spekulantom mowimy stanowcze nie, i nie bedziemy placic 120zl za rzecz
    > warta 30 zl :-)
    >
    > Niestety zrobenie nie jest tez calkiem takie proste jak sie wydaje -
    > w dostepnym miejscu trzeba sie zmiescic, zasilania poszukac, program
    > dopracowac, mocowanie dorobic.
    Więc suma sumarum ta stówka to tak wcale dużo nie jest :)
    No chyba że sie ma nadmiar wolnego czasu.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2020-03-05 11:48:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >Więc suma sumarum ta stówka to tak wcale dużo nie jest :)
    >No chyba że sie ma nadmiar wolnego czasu.

    Czas spedzony nad hobby zaliczamy do przyjemnosci ... tylko co z
    tematami nieprzyjemnymi, ale koniecznymi, ktorych nie mozna odlozyc
    :-)

    A przeciez ... nie wiadomo ile ten nowy termostat wytrzyma.
    A wlasny projekt moze sie przydac w przyszlosci do kolejnej lodowki,
    jak im beda chinskie termostaty wciskac :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-03-05 13:28:22
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 23:13, Adam pisze:

    > Tak jak patrzę w Aswo, to termostaty są od ok. 20 zł. netto do ok. 200
    > zł. netto.
    > Ciekawe, skąd się bierze taki rozrzut.

    Rozrzut cen bierze się z nazwy producenta. Praktycznie ta sama część
    zamienna sprzedawana do sprzętów różnych marek ma różne ceny.

    yabba

  • 14. Data: 2020-03-05 13:32:50
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 05-03-2020 o 05:55, J.F. pisze:

    > https://north.pl/s/?txtSzukaj=wdf25k
    >
    > 32-285, a to jakies bardzo podobne typy

    Mogą różnić się szczegółami mocowania, wymiarami obudowy, długością
    kapilary lub układem styków.

    > LT-614+, a termostat WDF25K-1070-028

    Zadzwoń do:

    https://popularna.pl/kontakt/

    Może dobiorą coś identycznego, ale o innym numerze.

    Czasem ta sama, lub kompatybilna część, występuje pod różnymi numerami
    dla różnych producentów urządzeń.

    yabba

  • 15. Data: 2020-03-05 15:53:10
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 04.03.2020 o 22:10, Kris pisze:
    > durny sketch ktory >przekaznik wlaczy wedle >zyczenia i z niewielka doza >tej lo
    >
    > Ty tak na poważnie?
    > Stówę kosztuje nowy termostat do tej lodówki

    Ciiii...
    Niech robi, będzie trochę spokoju ;-)

    P.P.

  • 16. Data: 2020-03-05 15:58:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ciiii...
    >Niech robi, będzie trochę spokoju ;-)

    odzalowalem stowe, wczoraj zamowiony ok 15-tej, dzis o 11:41 w
    paczkomacie.

    Ale wersje z uC trzymam w rezerwie, podoba mi sie :)

    J.

  • 17. Data: 2020-03-05 16:00:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Mogą różnić się szczegółami mocowania, wymiarami obudowy, długością
    >kapilary lub układem styków.

    Tak, ale nie powinno to zmienic ceny 9-krotnie :)

    Czysty wyzysk

> [...]
    >Czasem ta sama, lub kompatybilna część, występuje pod różnymi
    >numerami dla różnych producentów urządzeń.

    A potem bedzie drobny szczegol roznicy, np dlugosc kapilary :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-03-05 18:53:05
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2020 15:10:36 UTC-6 użytkownik Kris napisał:
    > durny sketch ktory >przekaznik wlaczy wedle >zyczenia i z niewielka doza >tej lo
    >
    > Ty tak na poważnie?
    > Stówę kosztuje nowy termostat do tej lodówki

    Stowe plus wysylka.
    A arduino moze lezy i sie kurzy.
    Ale jak komus nie pasuje to niech nie robi. Jak komus pomysl sie nie podoba to niech
    da lepszy. Ty nie dales.

  • 19. Data: 2020-03-05 19:35:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak komus pomysl sie nie >podoba to niech da lepszy. >Ty nie dales.

    Dałem najlepszy pomysł. I chyba też najtańszy- kupić nowy termostat.

  • 20. Data: 2020-03-05 20:42:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-05 o 05:55, J.F. pisze:
    > WDF25K-1070-028

    Jest ich kilka, od ponad 80 zł. netto do ok. 130 netto plus kilka bez
    cen - już nieprodukowanych. Wszystkie z tym samym oznaczeniem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam