  • 61. Data: 2011-09-27 22:04:06
    Temat: Re: teraz ja - co wybrac?
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 27 Wrz, 21:20, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > Jakby to nie byl problem, to daj znac. > --
    > venioo
    > GG:198909- Ukryj cytowany tekst -

    ok - info na gadu juz podesle ;)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 62. Data: 2011-09-27 22:40:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 21:33, adam pisze:

    > Marke piwa mozesz wybierac oczywiscie, ale najpierw ogloszenie, ta
    > srebrna Xsara raczej nie jest od wlasciciela a od handlarza, koles
    > dziwnym trafem ma 10 innych samochodow do sprzedania, mimo ze napisane
    > ze prywatny...
    > Turek?

    Samochod od wlasciciela przechodzac przez komis pewnie (sadzac po tle
    zdjecia). Ale nie od handlarza :)
    Poza tym z tej listy wybierz sobie jakis inny. Znalazlem, ze sie da za
    tyle kupic.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 63. Data: 2011-09-28 20:19:21
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Samochod od wlasciciela przechodzac przez komis pewnie (sadzac po tle
    > zdjecia). Ale nie od handlarza :)
    > Poza tym z tej listy wybierz sobie jakis inny. Znalazlem, ze sie da za
    > tyle kupic.

    Witam ponownie,
    Chyba nie do konca sie zrozumielismy, rozumiem ze Xsare z rocznika jak ja
    sprzedalem mozesz znalezc na allegro za 4-5tys, ale jaki jest ich stan skoro
    sprzedaja sie od 8 misiecy i ciagle stoja.
    To samo jest z Omega za 1000 Eur, sa takie i w Polsce, ale beda to graty w
    ktore w ciagu pierwszego roku bedziesz musial wlozyc kolejny 1000 Eur, chyba
    ze nie bedzie Ci przeszkadzac fatalny stan samochodu, a piszesz o trasach
    400km.
    Dlatego we wczesniejszym poscie napisalem o Lanosie za 4k. Jesli
    potrzebujesz kombii to kup Nubire z gazem i jest szansa ze przebieg bedzie
    mniejszy niz 200 tys.
    Pzdr
    Adam

  • 64. Data: 2011-09-28 21:29:15
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-28 20:19, adam pisze:

> [...]
    > ja sprzedalem mozesz znalezc na allegro za 4-5tys, ale jaki jest ich
    > stan skoro sprzedaja sie od 8 misiecy i ciagle stoja.

    Tu nie chodzi o stan, tylko bariera psychologiczna, "bo francuzy to sie
    psują i nie kupuje sie aut na f"... Wiem jak XantieII 1.9td
    sprzedawalem, zadbana, prawie wszystkie bajery co do Xantii dalo sie
    wsadzic byly (4x airbag, wielofunkcyjna kierownica, klima, elektr. szyby).
    Przez 3 mies zgadnij ile osob zadzwonilo?

> [...]
    > w ktore w ciagu pierwszego roku bedziesz musial wlozyc kolejny 1000 Eur,
    > chyba ze nie bedzie Ci przeszkadzac fatalny stan samochodu, a piszesz o

    Dlatego wole z niemiec, bo tam przy poszukaniu jest chociaz SZANSA na
    niekombinowany ekzemplarz. W PL taka szansa to jak trafienie w totka.

    > Dlatego we wczesniejszym poscie napisalem o Lanosie za 4k. Jesli
    > potrzebujesz kombii to kup Nubire z gazem i jest szansa ze przebieg
    > bedzie mniejszy niz 200 tys.

    Przebieg to nie wszystko. Wazna jest jeszcze zywotnosc innych elementow.
    Teraz mam Audi 100 z silnikiem AAR, ktory bez problemu podobno robi
    500kkm. No ale nie jest kombi... A moze sie na 100 kombi przesiade?
    Tylko ciezko znalezc :(

    --
    venioo
    GG:198909

  • 65. Data: 2011-10-02 21:25:53
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Teraz mam Audi 100 z silnikiem AAR, ktory bez problemu podobno robi
    > 500kkm. No ale nie jest kombi... A moze sie na 100 kombi przesiade?

    Moze jak koniecznie potrzebujesz srednia klase to kup Primere, z lat 95-96.
    Troche naginajac budzet pewnie cos kupisz a i bezawaryjnosc pewna.
    Pzdr
    Adam

  • 66. Data: 2011-10-03 01:11:25
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-02 21:25, adam pisze:

    > Moze jak koniecznie potrzebujesz srednia klase to kup Primere, z lat 95-96.
    > Troche naginajac budzet pewnie cos kupisz a i bezawaryjnosc pewna.

    Primera to porownujac klasa compact, czyli taka vectra. Audi 100 albo
    omega to taki nissan maxima :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 67. Data: 2011-10-03 07:02:13
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Primera to porownujac klasa compact, czyli taka vectra. Audi 100 albo
    > omega to taki nissan maxima :)

    Rozumiem, rozumiem,
    Ale pewnie bagazniki beda podobne.
    Pzdr