  • 51. Data: 2011-09-27 19:44:03
    Temat: Re: teraz ja - co wybrac?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-27 17:39, venioo pisze:
    > Problem w tym, ze akcyza nie jest od kwoty, a od wartosci. I tu
    > zaczynaja sie szopki i przepychanki z UC. Ciekawe ile w EUROtaxie stoi
    > takie Volvo 850 2,5 :)

    Fakt. Zapomniałem o tym idiotyzmie.

    > To daj ten wlasciwy :)

    http://tinyurl.com/5sew3h4

    Też idealny nie jest. No i niestety - od handlarza.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 52. Data: 2011-09-27 19:48:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Fakt. Zapomniałem o tym idiotyzmie.

    > http://tinyurl.com/5sew3h4
    >
    > Też idealny nie jest. No i niestety - od handlarza.

    Albo ten:
    http://tinyurl.com/6gqwjme

    Tylko nieco przekracza budżet niestety.

  • 53. Data: 2011-09-27 20:02:58
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 27 Wrz, 15:11, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    , a nie wiadomo, czy pozniej w ogole by TUV przeszlo.

    > To Ty chyba nie by e jeszcze nigdy w niemieckim komisie, zw aszcza
    > takim prowadzonym przez Turka...
    >
    > --
    > MZ

    hehe, a ja obalilbym teze aut od Turkow - zawsze mowie, ze z nimi jak
    z Polakami, czyli: sa Turki (przekretasy) i Turki (porzadni ludzie).
    Na potwierdzenie opinii - mialem juz ze 3-4 auta od Turkow z komisu,
    kilka od Irakijczyka i jedno od Albanczyka (z tymze ten byl prywatnym
    sprzedawca), ktore juz 4,5 roku w garazu jest i jezdzi bez problemow.
    Takze to sa nieco urban legend - ale za kazdym razem nie kupowalem
    najtaniej, wiec moze tak jest w przypadku aut kupionych za
    przyslowiowe "grosze" ;P

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 54. Data: 2011-09-27 20:12:21
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 27 Wrz, 18:13, venioo <p...@o...eu> wrote:
> [...]

    moj znajomy ma Omege kombi 2.0 16V w wersji Sport z 99 r. Jezdzila nia
    jego zona przez rok, a teraz zakupili nowe auto i wczesniejszym autem
    kumpla jezdzi zona - a Omega stoi. Cos mowil o sprzedazy, nie wiem za
    ile - musialbym podpytac. Ogolnie auto bardzo zadbane i dobrze
    wyposazone. Zima jego zona miala mala stluczke na parkingu -
    wymieniony ksenon (na oryginalny) i zderzak; na masce jest jeszcze
    widoczne przetarcie, bo tego nie robili. Jesli chcesz, to moglbym
    podpytac o szczegoly, wyposazenie, cene itp. A przy okazji cyknac
    kilka fotek - tylko budzet bylby zapewne wiekszy niz Twoj zakladany 1k
    EUR - aczkolwiek auto zarejestrowane (na FG xxxxx - jezeli to ma
    znaczenie), aha - i nie ma LPG.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 55. Data: 2011-09-27 20:33:26
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 17:31, venioo pisze:

    > Ta najblizsza okolica juz dawno jest na otomoto i to sa wlasnie jakies
    > cwiartki, spawane podluznice, wstawiane dachy itp. Nie - dziekuje.
    > Mamy prawie drugie zaglebie metaloplastyki jak Jarocin-Pleszew.
    > Taka Omega kombi nawet ladna, fajny rocznik i wyposazenie, stoi 500m od
    > mojego domu. Tylko ze troche znam historie tego auta. Moze jakby za
    > 1kPLN chcieli sprzedac, to bym sie zastanowil...

    Jak jest okolica w Polsce wymieciona to czemu nie mialaby byc za granica
    tez?

    > Pytanie - co by dostal za te sama kwote u nas.

    Jakby dolozyl to co wydal na paliwo, oplaty itd. to dostalby lepsze auto
    w Polsce... ale on slepo wierzy w niemcow i ich uczciwosc.
    A kupuje od prywatnych, nie z komisow i od habibow :>

    > Nie znam nikogo ze znajomych Niemcow, co by wiedzial jak zaslepke z
    > kierownicy wyjac, a co dopiero druga kierownice zorganizowac i
    > przelozyc. Co oczywiscie nie znaczy, ze takich nie ma. Tylko skala
    > zjawiska jest znacznie mniejsza i w razie wykrycia oszustwa konsekwencje
    > sa znacznie dotkliwsze.

    Bo czesto ich stac, aby starego grata za grosze oddac i nie bawic sie w
    picowanie, ale z tymi wiecej wartymi to juz tak dobrze nie jest.

    > Tylko jak znalezc cos sensownego? Z miernikiem lakieru latac i patrzec
    > newralgiczne punkty czy dachu/swiartki ktos nie wstawial???

    W przypadku auta za 4kzl to w ogole bieganie z miernikiem lakieru jest
    smieszne.
    Ale mozna zapytac wlasciciela o wypadkowosc i jak sie wie na co patrzec
    to szybko zweryfikujesz czy mowi prawde czy nie.
    Klamcow lepiej omijac.

    > Mnie samego
    > wkurzali tacy miszczowie miernika jak sprzedawalem auto. Samochod 30%
    > ponizej sredniej rynkowej, godzina lazenia, cudowania i na koniec
    > "Paaanie, on caly szpachlowany byl pod tym lakierem. Dam 1kPLN".

    Masz okazje sie zemscic ;>

    > Ale przeszlo TUV?

    Oczywiscie, ze tak.

    > Jak juz cos powazniejszego naprawiaja to zazwyczaj nie starsze niz 10
    > lat. W starszych to nieraz gum w zawieszeniu i rozrzadu im sie nie chce.
    > Tylko ze tam da sie wyrejestrowac auto i stoi czeka na klienta, co
    > chociaz moze na czesci kupi. A u nas nie da sie tak zrobic, bo albo
    > zlomowanie, albo bulisz OC nawet jak auto jest niesprawne :(

    U nas tez sie da, ale trzeba miec stacje demontazu :>

    --
    Karolek

  • 56. Data: 2011-09-27 20:59:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 19:40, amos pisze:

    > Tak z ciekawosci, czym teraz jezdzisz? Domyslam sie, ze jesli zmiana
    > auta to na takie, ktore ma cos, czego nie ma obecne. Chodzi tylko o
    > pojemnosc bagaznika?

    Tak. Mam dwa duze psy, ktore jezdzily w kombi jak mialem. Pozniej w
    razie potrzeby do weta czy raz w roku na wczasy jechaly na tylnym
    siedzeniu ;)
    Ale teraz powiekszyla mi sie rodzina i raczej nie bede psow obok
    niemowlaka sadzal :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 57. Data: 2011-09-27 21:08:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 18:27, adam pisze:
    > Jak znajdziesz mi za taka cene w Niemczech to stawiam 4-pack z wysylka.

    http://tnij.org/nleh
    a konkretniej ta:
    http://tnij.org/nlep

    A moge sobie wybrac marke piwa? Jesli tak - to poprosze Lecha Premium.
    Napisz na GG to podam adres gdzie wyslac :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 58. Data: 2011-09-27 21:20:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 20:12, koziel pisze:

> [...]
    > kilka fotek - tylko budzet bylby zapewne wiekszy niz Twoj zakladany 1k
    > EUR - aczkolwiek auto zarejestrowane (na FG xxxxx - jezeli to ma

    Jakby to nie byl problem, to daj znac. Chociaz sie przymierzam po nowym
    roku, jakos pod koniec lutego raczej. Ale moze akurat. Jak auto bedzie
    tego warte, to moze sie naciagnie troche ten skromny budzet
    1kEUR+dodatkowe koszty jakie musialbym poniesc ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 59. Data: 2011-09-27 21:27:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Albo ten:
    > http://tinyurl.com/6gqwjme
    >
    > Tylko nieco przekracza budżet niestety.

    ten V6 ma zdecydowanie lepsze wyposazenie. przy tej cenie moze nawet
    troche na ta wyzsza akcyze by sie dalo uzbierac ;) brakujacy
    podlokietnik ew. mozna dorobic.
    chyba zaczne brac pod uwage te 406 tez :) thx za rade

    --
    venioo
    GG:198909

  • 60. Data: 2011-09-27 21:33:41
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A moge sobie wybrac marke piwa? Jesli tak - to poprosze Lecha Premium.
    > Napisz na GG to podam adres gdzie wyslac :)

    Marke piwa mozesz wybierac oczywiscie, ale najpierw ogloszenie, ta srebrna
    Xsara raczej nie jest od wlasciciela a od handlarza, koles dziwnym trafem ma
    10 innych samochodow do sprzedania, mimo ze napisane ze prywatny...
    Turek?
    Pzdr
    Adam