  • 21. Data: 2012-06-11 11:04:13
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 10:53, kakmar pisze:

    > Skąd ten pomysł że niczego nie widzą? Sam nic nie widzisz czy słyszałeś
    > w jakiejś opowieści?

    Ja generalnie widzę, o ile jakiś debil nie poświeci mi długimi prosto w
    oczy.

  • 22. Data: 2012-06-11 11:18:04
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 10:13, Budyń wrote:
    > Przyjmij do wiadomosci ze zapieudalając dużo bezpieczniej jest jednak w
    > dzień włączyć drogowe.

    Ktoś to badał jakoś? Tak z ciekawości pytam.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 23. Data: 2012-06-11 11:24:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 10:13 AM, Budyń wrote:

    > buahahaha, no tos pojechał. Przyjmij do wiadomosci ze zapieudalając dużo
    > bezpieczniej jest jednak w dzień włączyć drogowe. I twoje
    > nielubienie/obrażanie ludzi niewiele zmieni.

    Chyba Ci ten samochodowy olej nie służy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-06-11 11:34:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 11:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja generalnie widzę, o ile jakiś debil nie poświeci mi długimi prosto w
    > oczy.

    Niesamowite. Nie oślepia Cię słońce świecące w oczy a oślepia jakieś
    światełko z reflektora? Ty to ale jesteś...

  • 25. Data: 2012-06-11 11:44:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 11:34, Marcin N pisze:

    > Niesamowite. Nie oślepia Cię słońce świecące w oczy a oślepia jakieś
    > światełko z reflektora? Ty to ale jesteś...

    Bardzo rzadko zdarza się, że Słońce znajduje się niczym niezasłonięte na
    wysokości "tuż nad horyzontem" i jednocześnie dokładnie w osi drogi.

    To po pierwsze.

    Po drugie Słońce leżące tak niziutko ma już dość mocno ograniczoną
    intensywność.

  • 26. Data: 2012-06-11 11:46:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 10:53, kakmar pisze:

    > Skąd ten pomysł że niczego nie widzą? Sam nic nie widzisz czy słyszałeś
    > w jakiejś opowieści?

    Tu masz ciekawe ujęcie:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=tESkPUSs0SY#t=30s

    Pierwszy samochód z grupy jadącej z przeciwka - widoczny w ostatniej
    chwili. Motocykl pewnie jeszcze później.

  • 27. Data: 2012-06-11 11:48:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 11:46 AM, Marcin N wrote:

> [...]
    ge&v=tESkPUSs0SY#t=30s

    > Pierwszy samochód z grupy jadącej z przeciwka - widoczny w ostatniej
    > chwili. Motocykl pewnie jeszcze później.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że oko ludzkie działa trochę w inny sposób niż
    cyfrowa kamera?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-06-11 11:52:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 11:44, Andrzej Lawa pisze:

    > Bardzo rzadko zdarza się, że Słońce znajduje się niczym niezasłonięte na
    > wysokości "tuż nad horyzontem" i jednocześnie dokładnie w osi drogi.

    Zgadza się. Ale tylko o takim wypadku pisałem wcześniej. Gdy jadę prosto
    w swój cień a słońce jest nisko.

  • 29. Data: 2012-06-11 11:54:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 11:48, AZ pisze:

    ge&v=tESkPUSs0SY#t=30s

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że oko ludzkie działa trochę w inny sposób niż
    > cyfrowa kamera?

    Jasne. Ale tylko nieznacznie. Oślepione słońcem widzi bardzo niewiele.
    Na filmie mamy sytuację ułatwioną - samochody jadą na prawie czarnym tle
    lasu. W otwartej przestrzeni byłoby jeszcze trudniej.

    AZ, bronisz teorii, że słońce nie oślepia? Czy dyskutujesz, żeby znaleźć
    jakiegoś haka? Nad pozycją byś popracował...

  • 30. Data: 2012-06-11 11:59:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 11:46, Marcin N pisze:

> [...]
    ge&v=tESkPUSs0SY#t=30s

    > Pierwszy samochód z grupy jadącej z przeciwka - widoczny w ostatniej
    > chwili. Motocykl pewnie jeszcze później.

    1. Ludzkie oko ma DUŻO lepszą dynamikę (rozdzielczość tonalną) niż
    najlepsza kamera.

    2. Słońce wisi dość wysoko - w takiej sytuacji opuszcza się osłony (te
    takie klapki pod dachem) i jest git.