    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    Date: Wed, 13 Jun 2012 16:14:23 -0700 (PDT)
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>

    Tom01

    >Nikomu się nie chciało zajrzeć na strony Policji? Szczegółowe raporty:
    http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html
    >Ilość ofiar (zabici i ranni) wśród motorowerzystów i motocyklistów:
    >2006 - 2800
    >2007 - 3676

    Jestes moze politykiem? Najpierw napisales, cytuje:
    "A o ile procent wzrosła
    ilość wypadków z motocyklami skokowo z roku na rok w momencie
    wprowadzenia nakazu wprowadzenia świateł? Ok 40%! "

    Teraz podajesz te dwie liczby. Wiec tak:

    1. Wzrost z 2800  do 3676 to nie 40%

    2. To liczby bezwgledne, nie biorace pod uwage wzrostu liczby pojazow. Wiec patrze na
    tabele
    GUSu "srodki transportu drogowego" I widze 14% wzrost w motorowerach I motocyklach
    (strona 92,  http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_tl_tra
    nsport_drogowy_2005-2009.pdf)

    3. Te dwie liczby ktore zacytowales nie rozrozniaja pomiedzy pijakiem ktory wpadl na
    slup a wypadkiem
    spowodowanym przez swiatla. Wiec jak sie to niby ma do Twojej pierwszej wypowiedzi?

    4. Pierwsze co mi wyskoczylo w Google jak poszukalem "motocykle 2006, 2007" to taki
    kwiatek: "Rok 2006 Wyjątkowo długa zima.
    Rok 2007 Wyraźnie odczuwamy przyrost ilości poruszających się po naszych drogach
    jednośladów" (http://www.larsson.pl/firma.html).

    Wiec wcale nie jest tak jak sugerujesz powyzej "(...)w latach 2006 i 2007,
    z wyjątkiem świateł, nie zmieniło się w Polsce nic istotnego ani w
    przepisach, ani w infrastruktyurze drogowej, ani w ilości motocykli"

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: