    From: duddits <p...@N...gomoto.tv>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    Date: Tue, 12 Jun 2012 14:08:06 +0200

    On 12.06.2012 13:12, Budyń wrote:
    > abo wiecie, zdarzało mi sie kiedyś moturem jeżdzić. Zdarzało nawet
    > szybko. A wreszcie zdarzało mi sie zapomniec włączyć drogowe światła i
    > obserwować efekt dziwnych i potencjalnie niebezpiecznych sytuacji na
    > drodzy które to dziwnym trafem znikały gdy w końcu te drogowe włączałem.

    Jedziesz szybciej to i mniej czasu na ew. reakcje sobie zostawiasz. Nie
    wiem co światła mogą mieć do tego. Myśleć za innych uczestników ruchu
    drogowego, jadąc motocyklem, musisz zawsze.

    > O wypadku takim ze oslepiony kierowiec auta wpadł na motocykliste to ja
    > nie słyszałem (lawa sobie moze poteoretyzować, ale on jest skuterowiec
    > o ile pamietam i g.. wie o jeżdzeniu), natomiast o niezauważonych
    > martwych motocyklistach to wiemy wszyscy.

    Znaczy mówisz o tym legendarnym tekście: "ja go nie widziałem" ?
    To pewnie często prawda, a może równie często próba głupiego tłumaczenia
    się. W tym drugim przypadku to nie będzie na pewno miało znaczenia czy
    te długie miałeś włączone czy nie.
    Myślę, że bardziej opłaca się przyzwoite zachowanie na drodze, dać się
    kierowcy auta zauważyć. Zwolnić, wyjechać z "martwej strefy", pokazać
    się w lusterku - takie są moje obserwacje. Nikt mnie jakoś nie usiłuje
    zabić, a niebezpieczne sytuacje tworzę przeważnie ja sam na swoje własne
    życzenie.

    > Jesli cie widzą to nie kombinują. Ale jak tam sobie chcecie...

    Nie do końca "jak tam sobie chcemy", bo to dopiero by było wesoło na
    drodze. Jakieś tam prawo jednak mamy. Tylko nie zaczynajcie teraz o
    przekraczaniu prędkości ... :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja