  • Data: 2012-01-18 23:41:17
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-18 22:54, Tomek wrote:

    > Nie, nie musi. Mnie osobiście zawsze wkurzała ta opcja, bo byłem
    > zmuszony pilnować powtarzanych połączeń. A po co? Prościej zadzwonić za
    > kilka minut. Poza tym, każdy operator świadczy już usługę informowania
    > odbiorcy o próbie dodzwonienia się kogoś do niego. Ale ... jakbyś
    > usilnie chciał mieć taki emejzin ficzer, doinstaluj sobie
    > Quick_redial_0.1.3.

    Uzylem tej funkcji moze ze dwa razy w starym dumbfonie SE. Jednak kilka
    osob w tym watku uwaza, ze jest to niemal kluczowa funkcja a
    doinstalowywanie jej z marketu to swietokradztwo ;]
    Dzisiaj zdziwilem sie gdy uruchomilem N8 i sprawdzilem czy faktycznie
    tylko Android jest taki kulawy, okazuje sie ze klasyka telefonii
    komorkowej z Finlandii tez zapomniala ta funkcje umiescic.