  • Data: 2013-02-06 16:54:43
    Temat: Re: ten to jednak pedalarz...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazimierz Uromski" <i...@z...kom> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czy my znamy inny PoRD? Chyba jest tam wyraźnie napisane "o ile nadaje się
    > do jazdy". Pojęcie "nadawalności" nie jest nigdzie zdefiniowane, w związku
    > z czym Twoje stwierdzenie "któremu się nie podoba stan pobocza" WŁAŚNIE
    > JEST wyznacznikiem

    WŁAŚNIE NIE JEST.
    Ono ma się obiektywnie do jazdy nadawać.
    A zdanie pedalarzy na jakikolwiek temat nawet psa z kulawą nogą nie
    interesuje.
    Przypominam, że zdaniem pedalarzy do jazdy nie nadają się również nowiutkie
    ścieżki rowerowe, jeśli przez przypadek nie są z asfaltu tylko dajmy na to z
    kostki.

    I na tym koniec.

    A jakbyś dalej chciał ciągnąć swoją pedalarską dyskusję na TEJ grupie to
    PEDALARZ PLONK WARNING, wypad z nią na grupę właściwą.