-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 24 Mar 2013 03:05:32 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: temperatura silnika
References: <kii373$geh$1@node2.news.atman.pl>
<514dca7c$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<kikk32$opt$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kikk32$opt$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <514e5f75$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1364090741 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26686 91.150.220.115:45119
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486959
[ ukryj nagłówki ]On 3/23/2013 5:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
>> w typowych osobówkach, dają mocniejsze wiatraki i tyle, przy większych
>> silnikach częściej się włączają przy powolnej jeździe
>
> no nie wiem, czy aby na pewno...
>
> jak żyję nie słyszałem wiatraka chłodnicy w ciężarówce, autobusie i
> ciągniku albo jakimś urządzeniu do robót drogowych...
miałem na myśli bardziej osobówkę - pomiędzy wersjami silnikowymi jest
(zazwyczaj) tylko ta różnica że jak masz powiedzmy 2.5 a 3.0 to się
wiatrak/wiatraki w 3.0 będzie częściej włączał.
a co do ciężarówek, ale ekspertem nie jestem to gdzieś w jakimś starszym
volvo widziałem wiatraki, chyba jakimś paskiem zasilane
(nie elektrycznie) i duże były więc i pewnie ciche.
autobusy powinny mieć zwykłe wiatraki, z tym że taki autobus to ma
mooooże 2..3x więcej koni niż auto a chłodnice większe. chyba ze tez
wielkie ciche wiatraki na pasku... ?
a urządzenia do robót drogowych w ogóle mocy mogą mieć na tyle mało
że sama chłodnica wystarczy
tylko to tak na oko :)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.13 21:50 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=