  • 31. Data: 2014-02-13 17:48:25
    Temat: Re: temperatura pracy potencjometru
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-13 17:40, Jan napisał/a:

    > Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup
    >
    > która to dyrektywa wspólnoty europejskiej (wyzwolonej, wolnej, kompetetnej,
    > zjednczonej)?
    >
    > Spadaj młody do nauki.

    To jest niereformowalny zabetonowany pisuar, szkoda na niego nerwów.

    --
    Czarek

  • 32. Data: 2014-02-13 18:44:31
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zjednczonej)?
    >
    > Spadaj młody do nauki.

    To jest niereformowalny zabetonowany pisuar, szkoda na niego nerwów.

    Czarku,
    drażnić, to on mnie trochę drażni. Jak bzycząca mucha. Ale nie denerwuje.
    Nie jest w stanie. Szczerze mówiąc to lubię podpuszczać szczyli.
    Co do zabetonowanego PiSuara - absolutna zgoda. Mam jeszcze jedno
    podejrzenie. Tak na 95% ;-)