  • Data: 2014-07-21 01:46:05
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 07:43:30 +0200, PeJot napisał(a):

    > Chyba przeciwpożarowym :> W normalnym basenie 26-28 stopni, w termalnym
    > więcej.

    W termalnym wiadomo, w normalnym ... fakt, sport zaleca 25-28C, i sie
    tyloma nasze baseny chwala.
    Ale IMO dawniej tak ambitnie nie grzali.
    No i mamy baseny otwarte, gdzie temperatura nizsza, ale powyzej 20C
    publika nie narzeka.

    > BTW: Czesi i Słowacy mają sporo basenów termalnych, a i z
    > Breslau niedaleko. Zwykle część pod dachem, więc i pogoda niestraszna.

    Do slowackich troche daleko, zreszta teraz i po naszej stronie Tatr
    nie brakuje. Ale to nie to samo, fal nie ma, piasku nie ma ...

    Czeskich nie kojarze.

    > Byłem nad B. z dzieciakami 6 czy 8 razy, w różnych miejscach i tylko nad
    > Zatoką Gdańską woda regularnie przekraczała +20 stopni, chyba to zasługa
    > Wisły.

    Zasluga zatoki i slonca.
    Hm, a moze i Wisly, bo kolo swinoujscia tez cieplo, a zatoka tam
    bardziej z nazwy ...

    J.