  • Data: 2014-07-18 22:41:43
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ku8czg28qad$.1lf3ou6jmx0kd$.dlg@40tude
    .net...

    > Do obwodnicy trzeba dojechac.

    Z Wrocławia dojedziesz do obwodnicy prędzej niż do Poznania. ;-)

    > Poza tym we wrocku korek jest juz za obwodnica.
    >
    > A Poznan obwodnicy nie ma ! No bo co to za obwodnica, w ktorej brakuje
    > kawalka :-)

    > Przez Gostyn przejezdza sie calkiem sprawnie.

    Nie wiem, od lat omijam bokami przez wiochy.
    Raz zapomniałem skręcić i mało mnie szlag nie trafił.

    > No ale "Wroclaw-Poznan" zaczyna sie juz do 3h zblizac.

    Jeśli masz na myśli Wrocław-Suchy Las to może i tak.
    Ale w wakacje Poznań nie jest zakorkowany zbytnio, nawet przez centrum da
    się przejechać.