  • Data: 2011-06-09 21:30:46
    Temat: Re: telewizory z internetem
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gupik:

    > jak w takich telewizorach posługuje się internetem, jest w komplecie
    > klawiatura i myszka czy trzeba to dokupić

    Zwykle nie ma i sie nie przewiduje. Pilotem trzeba klikac.

    Do DreamBox'a mozna dokupic, czy doinstalowac prze USB.
    Jest ona bezprzewodowa z mysza, dziala jak pilot, po
    IR - na podczerwien.

    > no i jak z dostępem, kabel do routera czy jakoś inaczej ??

    Normalnie przez kabel lub WiFi.

    Ja mam aktualnie polaczenie w domu przez b. tani, prosty przelacznik
    (switch) D-Link DES-100D. I rownie tani, stary WiFi router DI-524.
    Dziala to bezproblemowo przez okolo 5 lat.

    Z D-Linikem mam jak najlepsze doswiadczenia (tylko kilkanascie egz.).
    No, ale moze to kwestia przypadku.

    Czego nie moge powiedziec o Linksysie - oczywiscie nie mowie
    o Cisco. Jeden z routerow Cisco, ogladalem go kilka dni temu,
    chodzi juz kilkanascie lat bez przerwy - niebywale.
    -=-=-=-

    WiFi aktualnie uzywam w domu bardzo rzadko.
    Jak nie ma koniecznosci, to bezwzglednie kabel.

    Pzdr.J.P.