  • 11. Data: 2009-01-29 06:36:03
    Temat: Re: telewizor w cenie ok. 5000
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Ahh rzeczywiście dostał Eise w poprzednim roku z tego co pamiętam :-) jak
    ten czas leci....

  • 12. Data: 2009-01-29 07:55:33
    Od: ataman <r...@w...pl>

    Jingiel pisze:

    > za 2-3 lata to mu ta plazma i LCD siadze:))

    e-e, gwarancja

  • 13. Data: 2009-01-29 09:51:04
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Heheheh, rzeczywiscie European Best Value Plasma-TV Panel PANASONIC VIERA
    > TH-46PZ85. A masz chociaz jakies uzasadnienie???? Pioneer to niestety
    > wydatek co najmniej 8000 zl, jesli mowimy o TV ok 50 cali. Plazma daje
    > nieporownywalnie lepsza jakosc obrazu niz LCD, ale niestety zre sporo
    > pradu.

    porównywałeś??
    ja tak i zauważyłem że ileś tam dziesiątych cześci więcej
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2009-01-29 11:37:23
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 29 Jan 2009 07:36:03 +0100, "R" <n...@w...pl> wrote:

    >Ahh rzeczywiście dostał Eise w poprzednim roku z tego co pamiętam :-) jak
    >ten czas leci....

    W tym roku.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2009-01-29 12:10:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > W tym roku.

    Niezależnie od przedmiotu sporu, w tym roku to mógł dostać 15 sierpnia
    ;-) Czyli ciężko by się było tym *teraz* pochwalić :-P

    http://www.eisa.eu/faq#eisakeydates

    M.

  • 16. Data: 2009-01-29 13:50:35
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > porównywałeś??
    > ja tak i zauważyłem że ileś tam dziesiątych cześci więcej

    Oczywiscie,ze porownywalem. Napisz jakie konkretnie odbiorniki
    porownywales. I jak dokonywales pomiary, uwzgleniales cosinus fi przy
    pradzie zmiennym??? Wskaz konkretny miernik

    Jingiel

  • 17. Data: 2009-01-29 14:10:14
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 29 Jan 2009 13:10:52 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Niezależnie od przedmiotu sporu, w tym roku to mógł dostać 15 sierpnia
    >;-) Czyli ciężko by się było tym *teraz* pochwalić :-P

    Jeśli chodzi o nagrody EISA, to rok zaczyna się i kończy w sierpniu.
    Tak że: "w tym roku". :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 18. Data: 2009-02-02 18:53:15
    Od: eManitou <e-Manitou@_gazeta.pl>

    Byku pisze:
    > Witam
    >
    > Postanowiliśmy z moją dziewczyną kupić telewizor :
    >
    > plasma lub lcd z ukierunkowaniem na plazmę
    > rozmiar 46 lub najlepiej 52
    > full HD

    Z LCD jedyny sensowny w tym budżecie jaki kojarzę to Sharp LC52x20e.
    Sam będę go raczej brał ale za jakiś czas. Na razie muszę zrobić
    porządek z projektorem.

    --

    "Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
    ~ Księga Judyty

  • 19. Data: 2009-02-04 15:45:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tylko w sony do konca miesiaca jest promocja z gwarancja na 5 lat.

    A potem znowu będzie...
    Jak kupowałem 14 miesięcy temu, też miała być tylko do końca miesiąca :)
    Chłyyyt materkingowy :)
    Pozdrawiam !
    WOJO