    From: "amstav" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: telewizor lcd jako monitor
    Date: Sun, 7 Feb 2010 13:25:37 +0100

    >Użytkownik "amstav" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    >To się zdecyduj. Uzyskałeś 1080p, czy nie?

    Uzyskalem 1920x1080 60Hz ale niestety fonty sa rozmyte i patrzac pobieznie
    po paru zdjeciach z wakacji obraz tez gorszy niz przy 1680x1050. Wiec
    pytanie co tak naprawde uzyskalem i co zrobic, zeby w tych najwyzszych
    trybach tez byl obraz jak zyleta. Moze ten model nie daje takiej mozliwosci
    ale chcialbym, zeby ten model, ktory kupie dla siebie docelowo mial w
    1920x1080 wyrazne fonty i nierozmyty obraz. Problem w tym, ze w sklepach nie
    daja zwykle mozliwosci sprawdzania telewizorow na obrazie z komputera w
    wysokich trybach. Moze ktos z Was moglby polecic jakis 40-42 calowy lcd jako
    taki, co sprawdzil sie w trybie 1920x1080 jako monitor ... :)

    >plazma ma znacznie lepsze kolory. LCD nieznacznie mniejszy pobór.

    niektorzy twierdza, ze plazmy maja wieksze pixele i o ile nadaja sie do
    obrazow dynamicznych to kompletnie nie nadaja sie do pracy w trybie
    tekstowym (efekt "duszka") ?

    Whaddya think of that ?

    what