  • 21. Data: 2003-12-06 13:31:34
    Temat: Re: telenergo - jak dziala
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On 1 Dec 2003 15:33:51 GMT, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Dopóki nie masz zasobów, z których ludzie z TPSA *bardzo* korzystają,
    > to bramka (zwykle przecież mała, 2Mbps) wystarczy.

    i na odwrót - dopóki Twoi użytkownicy nie korzystają bardzo intensywnie
    z zasobów umieszczonych w sieci TPSA. Co jest raczej argumentem
    przeciwko umieszczaniu swoich zasobów w sieci TPSA.

    B.

  • 22. Data: 2003-12-08 14:50:56
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> wrote:
    > i na odwrót - dopóki Twoi użytkownicy nie korzystają bardzo intensywnie
    > z zasobów umieszczonych w sieci TPSA. Co jest raczej argumentem
    > przeciwko umieszczaniu swoich zasobów w sieci TPSA.

    Z tym ostatnim mam mniejszy problem niż z użytkownikami TPSA, którzy
    korzystają z moich zasobów i zgłaszają do mnie pretensje, że wolno
    działa. :/

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)